TFK og MOUNTAIN BUGGY- har du hatt begge??

Lille kråka

Betatt av forumet
 spør her inne åsså, hører jo egentlig til på sep:)

mannen til ei venninne skal til usa og kan kjøpe vogn til meg der men daa ble det plutselig litt travelt siden jeg ikke har tenkt så mye før. for han skal dra i april og må bestille den før han drar...

har sett på Mountain buggy (oth) og tfk. noen som har hatt begge som kan gi meg en god sammenligning. for mange mener både den ene og det andre er den beste vognen men om noen har hatt begge er det lettere:)

Mitt problem da er at jeg liker bagdelen til tfk mye bedre enn Mountain buggy. men i sportsdelen synes jeg motsatt.
synes da at tfk vognen ser litt volsom ut med alle lommene og sånt. åsså liker jeg håndbremsen på tfk vognen.

mere pluss og minus?

sliter skikkelig å velge hehe 

Jeg har TFK og bestevenninna mi hadde Mountain buggy til sin gutt (de er født med bare noen dager imellom). Min erfaring er at han vokste ut av bagen relativt raskt, mens vi brukte vår 2-3 mnd lenger enn de. Enig med deg i at TFK kan se litt voldsom ut, men til gjengjeld er den også større i sportsdelen, og barnet ligger litt mer "gjemt" enn i MB. Det er sånn jeg opplever de hvertfall.  Synes begge to er fine vogner, men TFK er større, og det er det som avgjør for oss. 

Jeg sto også mellom de to vognene sist, og endte opp med tfk da det er lettere å ta inn og utav bil i tillegg til at den tar mindre plass sammenslått. Hvis det er noe avgjørende for deg.. Aldri angret på kjøpet iallefall!

Back
Topp