Tfk multi x bag

Ser at det er lenge siden denne tråden blei lagt ut.... Flere som har erfaring med bagene til TFK?
"Forelska" i TFK sportsvogn nemlig.....!! Men ikkje heilt fortrolig med bakvogna /multi x. Trenger man begge??
Nei, multi x baggen holder i massevis. Kommer kun til å bruke den til neste.

Nei, multi x baggen holder i massevis. Kommer kun til å bruke den til neste.
Takk for svar!
Kor lenge kan den brukast? Klare ikkje gi heilt slipp på Stokke trailz bagvogn. DEN likte eg, men ikkje sportsdelen :dontknow

Takk for svar!
Kor lenge kan den brukast? Klare ikkje gi heilt slipp på Stokke trailz bagvogn. DEN likte eg, men ikkje sportsdelen :dontknow
Vi brukte den frem til mini var halvannet år :)

Vi brukte den frem til mini var halvannet år :)
Tusen takk for svar!

Mulig at de e svaret eg trengte! Hadde du /har du andre vogner i tillegg? Eg bjynne jo å bli litt gammale... Å he alltid "drømt" om Simo vogn, forstår at dette e HEILT UT nå... Hehe... Dei nye e jo mindre, men og møje lettare på alle måta...

Tusen takk for svar!

Mulig at de e svaret eg trengte! Hadde du /har du andre vogner i tillegg? Eg bjynne jo å bli litt gammale... Å he alltid "drømt" om Simo vogn, forstår at dette e HEILT UT nå... Hehe... Dei nye e jo mindre, men og møje lettare på alle måta...
Hadde en simo kombi også, men den ble ikke brukt. Brukes nå som sovevogn i bhg, også har vi tfk'en hjemme til turer.

Back
Topp