Tfk multi x bag

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Hei, jeg har tfk vogn og Quick fix bag. Den er fin og passelig og blir bra i starten. Men har så lyst på multi x bagen. For å ha knøtte sitte mot meg. Er det vits å kjøpe bagen eller får man brukt den lite? Vet at den ikke er like dyp i vinter mnd. Men da har jeg den andre bagen. Og evt. Hvor lenge brukte dine barn bagen?

Nå har ikke jeg den bagen, men jeg angrer veldig på at vi ikke kjøpte!
Selg den vanlige bagen og kjøp multi x. Man trenger ikke så dyp bag, og man trenger i store "vegger" rundt barnet.
Det er uansett vinterposen og klærne babyen har på seg som står for varmen hovedsakelig.

Det er veldig koselig å barnet mot seg, jeg vil se på henne hele tiden!

Nå har ikke jeg den bagen, men jeg angrer veldig på at vi ikke kjøpte!
Selg den vanlige bagen og kjøp multi x. Man trenger ikke så dyp bag, og man trenger i store "vegger" rundt barnet.
Det er uansett vinterposen og klærne babyen har på seg som står for varmen hovedsakelig.

Det er veldig koselig å barnet mot seg, jeg vil se på henne hele tiden!
Beholder nok bagen uanstt da den er lettere å selge med vogna. Og multi x for seg selv tror jeg. På grunn av fargen og sånt.

Men har en mann og overtale først

Jeg har hatt begge baggene og er såååå fornøyd med dem! Elsket å ha den trygge gode hardbaggen, og når vi byttet da lille var rundt 5 mnd, var det så bra å kunne sette opp ryggen og etterhvert sette opp hele setet, men fortsatt ha mulighet til at han fikk sove i bag.

Jeg har hatt begge baggene og er såååå fornøyd med dem! Elsket å ha den trygge gode hardbaggen, og når vi byttet da lille var rundt 5 mnd, var det så bra å kunne sette opp ryggen og etterhvert sette opp hele setet, men fortsatt ha mulighet til at han fikk sove i bag.
Hvor lenge brukte du "bag 2"?

Hei, jeg har tfk vogn og Quick fix bag. Den er fin og passelig og blir bra i starten. Men har så lyst på multi x bagen. For å ha knøtte sitte mot meg. Er det vits å kjøpe bagen eller får man brukt den lite? Vet at den ikke er like dyp i vinter mnd. Men da har jeg den andre bagen. Og evt. Hvor lenge brukte dine barn bagen?
Har og bere Quick fix bagen, men eg komme te å kjøpa multi x :) Men da blir jo ikkje før på vår/sommaren eg trenge den:)

Jeg har kjøpt bagen!!! Men har ikke termin før neste måned så har ikke fått testet den ennå. Men gleder meg masse :D

Jeg har hatt begge og brukte begge flittig :)
Multix ble brukt til barnet var litt over året, var deilig å ha han mot meg.
Multix baggen er en fin bag, tenkte aldri at den ikke var dyp nok. Hadde plass til både dyner og poser :)

Jeg fikk veldig lyst på den bagen etter jeg leste det her hvertfall: http://mittlykkeligeliv.familieprat.no/2013/02/13/tfk-multi-x/

Sambo ville egentlig ha tfk, men jeg sa nei fordi jeg ikke ville ha ungen vekk fra meg. Hadde aldri hørt om multi x bagen.

Det kommer jo veldig ann på barnet hvor lenge bagen kan brukes.
Men fra de er halvannet år er det jo ikke sikkert man bruker vogn så mye.
Da har de jo lært å gå selv, og vil sikkert ut av vogna ofte. I tillegg har mange begynt i barnehagen da, så da bruker men heller ikke vogna så mye i det daglige. Er mange som kjøper en trille når de har blitt så store også, for den er lettere å få med seg.
Hvis du føder i desember er jo ungen halvannet år sommeren 2016. Skal dere på ferie da er det sikkert like greit med en trille i stedet for å drasse med seg den store vogna.
Mange fine triller med full liggestilling:)

Jeg kjøpte multi-x, men mini er bare 16 uker ennå, så vi har ikke fått testet sittefunksjonen. Han foretrekker å være oppe og se, så det hadde neppe gått for oss med quickfix i lengden.
Jeg synes ikke det er noe dårlig plass i bagen heller, han ligger på lammeskinn med dyne oppå foreløpig.

Jeg hadde quickfix bag til nr 1 og den var kjempefin :)

Denne gangen har jeg bare multi-x bagen. Og den virker også kjempebra :) Eneste jeg savner er en tykkere madrass, men jeg bruker babynesten oppi så det er ikke noe problem.
Har ikke rukket å bruke den så mye enda men blir nokk fornøyd tenker jeg :)

Eg har også multi-x bag'en. Vurderte en stund og kjøpe begge bag'ene, men slo det fra meg da eg ikkje såg vitsen. Har laget det godt og lunt nedi med lammeskinn og teppe, og syns ikkje den er "dårligere" enn quickfix bagen. Har brukt den i 4 mnd. og er godt fornøyd :) Vesla begynner nå og bli mindre interessert i å ligge når hun er våken, så da er det perfekt å kunne heve ryggen. Godt fornøyd med bagen vi iallefall :D

Ser at det er lenge siden denne tråden blei lagt ut.... Flere som har erfaring med bagene til TFK?
"Forelska" i TFK sportsvogn nemlig.....!! Men ikkje heilt fortrolig med bakvogna /multi x. Trenger man begge??

Eg har også multi-x bag'en. Vurderte en stund og kjøpe begge bag'ene, men slo det fra meg da eg ikkje såg vitsen. Har laget det godt og lunt nedi med lammeskinn og teppe, og syns ikkje den er "dårligere" enn quickfix bagen. Har brukt den i 4 mnd. og er godt fornøyd :) Vesla begynner nå og bli mindre interessert i å ligge når hun er våken, så da er det perfekt å kunne heve ryggen. Godt fornøyd med bagen vi iallefall :D

Byttet til sportsdelen når vesla var rundt 1 år :)

Back
Topp