*FruM*
Elsker forumet
Vi skal kjøpe hardbag til TFK vogna vår, nå som vi får en til i september. TFK har jo hardbag som man får kjøpt - men så fikk jeg tips om en ny bag til TFK som har kommet.
Den er jo veldig ny, så lurer egentlig på om noen har rukket å få noen erfaring med den jeg?
Den er jo veldig ny, så lurer egentlig på om noen har rukket å få noen erfaring med den jeg?
Her er den vanlige TFK bag'n! TFK Quick Fix Carry Cot.
Jeg synes jo denne ser lunere og tryggere ut, og er penere å se på.

Her er den nye TFK bag'n! Multi X.
Fordelen med denne er jo at man kan heve ryggen og senke beina når barnet vokser. Altså blir det en mellombag også mellom dygvogn og sportsvogn. I tillegg kan den brukes begge retninger - noe som er positivt når barnet skal vendes til sportsvogn. Men synes ikke den ser så god ut som dypbagen - tenker da på trekk siden jeg får barn i september og han blir liggende i dypbag på vinteren.

Er litt sånn usikker her - så vil veldig gjerne høre erfaringer!
Jeg synes jo denne ser lunere og tryggere ut, og er penere å se på.

Her er den nye TFK bag'n! Multi X.
Fordelen med denne er jo at man kan heve ryggen og senke beina når barnet vokser. Altså blir det en mellombag også mellom dygvogn og sportsvogn. I tillegg kan den brukes begge retninger - noe som er positivt når barnet skal vendes til sportsvogn. Men synes ikke den ser så god ut som dypbagen - tenker da på trekk siden jeg får barn i september og han blir liggende i dypbag på vinteren.

Er litt sånn usikker her - så vil veldig gjerne høre erfaringer!