Tfk multi x bag erfaringer?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg har en jente på 8 mnd, som er 70cm høy. Jeg vil gjerne ha en tfk vogn, men synes hun er for liten til å sitte vendt fra meg. Lurer på om noen har erfaring med hvor lenge en får plass i en tfk multi x bag?[emoji4] Vil dette være en god løsning for meg, eller er hun for lang?

Vi hadde multi x, og var ganske fornøyde. Vi måtte gå over til vanlig sportsdel når poden runda året, da var det ikke plass lengre. Men det skyldtes nok fordi poden fylte året i januar og da måtte vi ha vinterpose som tok mer enn nok plass :p
Baggen er ikke så romslig, men helt kurant og var veldig glad jeg kunne ha ham vent mot meg lengre :)

Vi hadde multi x, og var ganske fornøyde. Vi måtte gå over til vanlig sportsdel når poden runda året, da var det ikke plass lengre. Men det skyldtes nok fordi poden fylte året i januar og da måtte vi ha vinterpose som tok mer enn nok plass [emoji14]
Baggen er ikke så romslig, men helt kurant og var veldig glad jeg kunne ha ham vent mot meg lengre :)
Takk for svar![emoji4] Byttet dere fordi gutten din ble for lang for bagen? Husker du eventuelt hvor lang han var sånn ca?

Takk for svar![emoji4] Byttet dere fordi gutten din ble for lang for bagen? Husker du eventuelt hvor lang han var sånn ca?

Vi byttet fordi det ble for klumpete med vinteposen som da ikke ga ham nok romsteringsplass eller lengde til å sitte behagelig.
Han var underkant av 80cm ved ettårsdagen kontrollen. Men som sagt, hadde han vært ett år på sommeren hadde vi lett kunn brukt den fram til halvannet året :P

Noen som har bilder av den baggen? Både i ligge og sitte posisjon?

Vi byttet fordi det ble for klumpete med vinteposen som da ikke ga ham nok romsteringsplass eller lengde til å sitte behagelig.
Han var underkant av 80cm ved ettårsdagen kontrollen. Men som sagt, hadde han vært ett år på sommeren hadde vi lett kunn brukt den fram til halvannet året :P
Så greit å vite! [emoji4] Kjøpte en brukt en nå, og skjønner godt at det kan bli klumpete med vinterpose, den er jo relativt smal, selv om den er lang. Men tror den skal bli godt brukt frem til vinterposesesongen[emoji108]

Jeg likte quickfix bagen bedre enn multi x bagen bedre. Jeg gikk heller over til sportsdelen istedenfor å bruke multi x bagen. Jeg hadde tilgang på begge baggene med siste barnet nå. Quickfix er veldig bra på vinteren synes jeg.

Back
Topp