TFK mono

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen som har erfaring med TFK mono? Jeg har kjøpt denne brukt, med både kombidel og sportsdel. Liker tanken på å kunne jogge med den, men opplever at den er nokså tung og stor sammenlagt. Noen som erfaringer å dele? :)
 
Ja, den er ganske stor og tung, men til gjengjeld så tror jeg faktisk til og med 14-åringen får plass i sportsdelen :laughing021
 
Man får jo bedre trening av tyngre vogn i hvert fall :D Og den kjennes veldig behagelig ut å trille, tross vekta.
 
Jeg har forgjengeren TFK adventure og brukt den mye til jogging og er veldig fornøyd med den :) Kjøpt til første i 2018 og fremdeles i god stand (dog nå står den i barnehagen som sovevogn til minste).

Den er vel en 13-ish kg, så den er litt tung og stor, men overkommelig å ta den med, men vi har en mindre vogn som ble brukt om vi skal ha den i bil. Men å drasse den ned flere etasjer daglig ville nok vært litt tungvindt.

I bruk er den super! Veldig god kjøreopplevelse. Synes ikke den er tung å løpe med da store gode hjul og demping gir en god løpeopplevelse for både mor og barn og den håndterer ulent terreng fint. Håndbremsen er veldig god å ha når man løper.
 
Back
Topp