TFK joggster

RachelN

Betatt av forumet
Noen andre som skal ha TFK joggster twist? :-) hvorfor valgte/valgte-ikke du den? Noen erfaringer? Vi tenker å kjøpe TFK joggster twist med multi x bag'en :-)

Termin 16.februar 2014.

Vi hadde/har den til storebror. Vi har vært veldig godt fornøyde, både med bag og sportsdelen av vognen. :D

Kjekt at man kan vippe opp ryggen på baggen, storebror var veldig godt fornøyd med å få se litt mer enn veggene på baggen.:)

fra app'en

Jeg hadde denne til førstemann, og vi var veldig fornøyde med den. Den tok liten plass sammenlagt, hadde en romslig bag og den så veldig fin ut. Kunne snu på en femøring :)

Godt å høre :-) blir denne eller en emmaljunga nitro (city eller super). Men etter gode tilbake meldinger her og fra andre holder vi fortsatt på TFK! Den multi bagen virker genial! :-)

Termin 16.februar 2014.

Noen andre som skal ha TFK joggster twist? :-) hvorfor valgte/valgte-ikke du den? Noen erfaringer? Vi tenker å kjøpe TFK joggster twist med multi x bag'en :-)

Termin 16.februar 2014.[/quote

Her ble den ikke valgt fordi sportsdelen ikke kan snus mot deg, syns det er for alt for tidlig å snu når de er så små.

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Det var det jeg også var redd, helt til jeg fant multibag'en. For den kan snus frem ig tilbake slik jeg har forstått det :-)

Termin 16.februar 2014.

Det var det jeg også var redd, helt til jeg fant multibag'en. For den kan snus frem ig tilbake slik jeg har forstått det :-)

Termin 16.februar 2014.
Ja se der ja! Måtte lese litt om den, for syns markedet med sportsdelen vendt mot en er alt for liten så blir happy hver gang jeg hører om en ny!:)
Fant denne bloggen hvor det var kjekke bilder som viste det: http://www.frumaela.no/2013/04/tobias-i-multi-x-bagen-til-tfk/

Sportsdelen ser litt liten ut, men det er egentlig et pluss fordi den i mange vogner blir for stor i starten! Og da kan en jo bare bytte til den vanlige sportsdelen som er veldig stor igjen!:):)
Tommel opp for denne!
Jeg er selv ikke noe glad i tre hjul, syns det er ustabilt når en er vant med fire hjul, men det er det jo mange som er glad i:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Vi har kjøpt den vogna, men ikke multifix bagen. Jeg synes ikke den var noe pen samt at barnet vil som regel se mer enn trillepiken/trillegutten ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Er den noe god å trille på vintern? Her blir det mye snø så vi skal ha 4 solide hjul som tåler litt

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Back
Topp