Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt den til 2 unger og er kjempe fornøyd Mange er redd for at den har lett for å velte pga. 3 hjul, men den er langt frå lett å velte. Eg har brukt den i snø, slaps, gru, ja det meste og den er veldig god å trille. Ei venninne av meg hadde emmaljunga og ho sleit like masse som meg i slaps. Liten og kompakt når du slår den samen og lett å bære, har egen bærestropp. I sportsdelen kan ungen sitte til den er langt over 4 år, lang i ryggen og brei i setet. Blir den for brei når ungen er liten så finnes det innleggssete som forhindrer det.
Dei einaste "problema" er at det er litt meir tungvint å justera sittestilling i sportsdelen pga. glidlås, og oppbevaringsdelen under er vanskeleg å komme til når sportsdelen er på.
Superfornøyd med vogna alt i alt
Jeg mener det er begrenset etter vekt, ikke alderTakk! Det med stabilitet var noe av det jeg lurte på!
Gikk det forresten greit å ha barnet sittende fra deg etter bare 6 mnd? (Skjønte det var det bagen kunne brukes til)
Jeg har kjøpt den selv, bare bruktTakk for svar alle sammen!
Endte opp med å kjøpe den i gårer super fornøyd og tror det er helt riktig vogn til oss!
![]()
Der har eg totalt motsatt oppleving. Har aldri gjort nokon med håndbremsen, har ikkje ein gong strama den og svinghjulet har alltid funka. Kjøpte mi i 2009.Jeg synes det var litt mye dill med den... elska håndbremsen, men det var den første som måtte byttes... deretter streika svinghjulet! Så denne gangen satser jeg på Mountain buggy urban jungle. .. som jeg opprinnelig ønska meg!