TFK joggster twist

Har hatt den til 2 unger og er kjempe fornøyd Mange er redd for at den har lett for å velte pga. 3 hjul, men den er langt frå lett å velte. Eg har brukt den i snø, slaps, gru, ja det meste og den er veldig god å trille. Ei venninne av meg hadde emmaljunga og ho sleit like masse som meg i slaps. Liten og kompakt når du slår den samen og lett å bære, har egen bærestropp. I sportsdelen kan ungen sitte til den er langt over 4 år, lang i ryggen og brei i setet. Blir den for brei når ungen er liten så finnes det innleggssete som forhindrer det.
Dei einaste "problema" er at det er litt meir tungvint å justera sittestilling i sportsdelen pga. glidlås, og oppbevaringsdelen under er vanskeleg å komme til når sportsdelen er på.
Superfornøyd med vogna alt i alt

Har hatt den til 2 unger og er kjempe fornøyd Mange er redd for at den har lett for å velte pga. 3 hjul, men den er langt frå lett å velte. Eg har brukt den i snø, slaps, gru, ja det meste og den er veldig god å trille. Ei venninne av meg hadde emmaljunga og ho sleit like masse som meg i slaps. Liten og kompakt når du slår den samen og lett å bære, har egen bærestropp. I sportsdelen kan ungen sitte til den er langt over 4 år, lang i ryggen og brei i setet. Blir den for brei når ungen er liten så finnes det innleggssete som forhindrer det.
Dei einaste "problema" er at det er litt meir tungvint å justera sittestilling i sportsdelen pga. glidlås, og oppbevaringsdelen under er vanskeleg å komme til når sportsdelen er på.
Superfornøyd med vogna alt i alt

Takk! Det med stabilitet var noe av det jeg lurte på!

Gikk det forresten greit å ha barnet sittende fra deg etter bare 6 mnd? (Skjønte det var det bagen kunne brukes til)

Vi har hatt den til de tre første, veldig fornøyd. Hvis jeg skal kommentere noe så er det det at man ikke kan ha sportsdelen mot seg og at kurven under er vanskelig å nå med sportsdelen i bruk. Men jeg mener at på de nye modellen kan mal kjøpe en bag som kan gjøres om til sittedel i overgangsfasen. Ellers er bagen den største du får av trehjulingene.

Mine ungar hadde ikkje behov for å sitja mot meg og eg såg dei gjennom vindauget i skjermen. Måtte bruka sportsdelen frå 6mnd for nummer to hata å ligga i baggen. Hadde då det innleggssetet, det var perfekt.
Eg har ikkje prøvd den nye baggen som kan snus og kjøper heller ikkje den nå.

Jeg har også den vognen, og min er brukt i alt slags terreng og veldig fornøyd. Dessuten, fremhjulet kan jo låses, så da blir jo den mer stabil på vanskelig føre og terreng.
Støtter de andre i det med vanskelig å nå kurven, men det har ikke vært noe stort problem for meg. Kjente litt på at sportsdelen er vendt bort fra meg første 15 min jeg tok den i bruk, men ungen storkosa seg jo der han fikk sitte å se fremover. Kan trygt anbefale den.

Jeg synes det var litt mye dill med den... elska håndbremsen, men det var den første som måtte byttes... deretter streika svinghjulet! Så denne gangen satser jeg på Mountain buggy urban jungle. .. som jeg opprinnelig ønska meg!

Jeg synes det var litt mye dill med den... elska håndbremsen, men det var den første som måtte byttes... deretter streika svinghjulet! Så denne gangen satser jeg på Mountain buggy urban jungle. .. som jeg opprinnelig ønska meg!
Der har eg totalt motsatt oppleving. Har aldri gjort nokon med håndbremsen, har ikkje ein gong strama den og svinghjulet har alltid funka. Kjøpte mi i 2009.

Back
Topp