tfk joggster twist?:-)

Elsker den!
Tre ting jeg ikke liker: Den kan ikke snus mot meg, det kan være vanskelig å komme til i korga under i liggestilling. Og det er ikke full sittestilling, men det kommer an på om barnet er vant til det eller ikke. Eldste var ikke vant til det, og han satt uten støtte i den, da han var vant til emmaljungavogna. Minsta elsker den, hun har alltid brukt den, og bruker den fortsatt når hun skal sove på dagtid. Da ber hun om å få sove i vogna, og ikke senga. Den er lang, så den er fortsatt ikke kort til henne ennå.

Jeg liker best at den er så lett å trille, og elsker at det er håndbremse på den! Skikkelig omstilling når jeg bruker andre vogner.

Jeg liker vogna veldig godt, og anbefaler den på det sterkeste! Er nesten litt trist at vi mer eller mindre er ferdig med vogntiden...

God vogn men blir litt lei av nm i glidelåser...utroligt stress med glidelåser når du skal ha ryggen opp eller ned i stilling.

Bremseveieren på mi vogn detter utav hele tiden så den stoler jeg ikke på

Har alltid stolt på bremsa. En gang måtte vi stramme vaieren på tvillingvogna. (Har hatt både enkel og dobbelvogna.)

Veldig fornøyd med vogna på alle måter. Litt irriterende at handlekurven under er litt vanskelig å komme til, men blir kun en bagatell.

Back
Topp