Vi har TFK Joggster Twist. Brukte den til storebror som nå er 2,5 år (han brukte den helt til nå i høst) og nå har lillebror tatt over. Den har holdt fint, trengte bare en liten overhaling på dekk og bremser nå. Veldig fornøyd med den! Superlett å trille, du kan velge om du vil ha forhjulet svingbart eller låst (låser ved et lite klikk på selve hjulet). Ser at folk har egen shoppingtrille men vi har kun brukt denne vogna. Manøvrerer meg greit inne i butikker mellom hyller og klesstativ også med den her
Elsker at det er skivebremser med håndtak!! Perfekt i nedoverbakker, da bremser man som på en sykkel - trenger ikke bruke noe krefter på å holde igjen. Vi brukte hardbagen til han var rundt 6-8 mnd (husker ikke helt), og gikk da rett over på sportsdelen. Det gikk helt fint for den kan legges helt ned og han sov godt oppi der. Lang og god (både bagen og sportsdelen).
Veldig enkel å pakke sammen og sette opp, og tar liten plass i bagasjen. Vi har stasjonsvogn da, men har også en hund på over 30 kg som har delt bagasjerommet med vogna uten problemer.
Det er litt minus med lagringsplass under vogna da. Det vil si, kurven under vogna er dyp og fin, men det er jo ikke plass til å komme til under der nesten! Sittedelen/bagen er så lav at det er kun en liten glippe ned til kurven. Når jeg har vært i butikken har jeg måttet legge varene én og én oppi der fordi jeg ikke har fått plass til å sette oppi hele posen. Men nå har vi aldri hatt en annen vogn da, så vet ikke hvordan de er.
Jeg skulle gjerne hatt lillebror sittende vendt mot meg istedet for fra meg etterhvert, men det er omtrent eneste grunn jeg ville hatt til å kjøpe ny vogn og så dyrt som det er så blir det litt råflott. Vi bruker mye bæresele også så det får gå greit.
Alt i alt stor tommel opp for TFK

Har for øvrig et vennepar som hadde Mountain Buggy (Urbabn Jungle) som er ganske lik TFK. De sa at de ville valgt TFK neste gang, mye pga den bremsen (den er genial).