TFK joggster Twist

Hemmligheten

Flørter med forumet
Veldig sikkert på at det er denne vogna eg skal ha denne gongen, hadde Simo kombi sist....men eg høyre bare positiv om denne vogna, noken som har nokre negative erfaringer med denne vogn :rabbit ?

Syns vogna tippet/krenget lett på snøføre. Det faktum at barne må sitte vendt fra deg syns jeg er kjempenegativt. Man kommer ikke godt til kurven under om sportsdelen er lagt ned når barnet sover. Jeg likte ikke vogna og har solgt mi.

Jeg kjøpte den til førstemann og har vært veldig fornøyd, så beholder den til nestemann også ;-)) Har trillet masse i ulendt terreng og vinterføre og syntes den var stabil, men må da låse forhjulet. Og håndbremsen hadde jeg ikke klart meg uten da det er mye bakker der jeg bor. I tilegg er den enkel å legge sammen og lett å løfte, fordel for meg som er lita... Men vognen er ikke perfekt.... Som forrige sier så er det vanskelig å komme til under vognen når sportsdelen er helt nede. I tilegg kan man ikke snu sportsdelen så barnet er vendt mot deg, vet det er viktig for mange men for meg har det aldri vært et problem... Ikke så lett å finne vogn som har "alt", må vurdere hvilke kriterier som er viktigst ;-)

Hei! Jeg sniker fra august 2013. Jeg måtte lese denne tråden, for jeg har lenge ønsket med Simo Duo, men stedet der jeg bor, virker det som om om det ikke er noen annen vogn som duger bortsett fra TFK. Jeg kunne godt ha tenkt å høre både positive og negative sider med vognen. Nesten så jeg mistenker at de blir provoserte når jeg sier jeg har lyst på Simo, og da får jeg ihvertfall ikke lyst på TFK :) mulig jeg er rar :confused:

Sniker fra april 2013 . Jeg har denne vognen og er veldig fornøyd. Tenkte og sånn som noen her at det er et minus å ikke kunne ha sportsdelen vendt mot deg. Men nå har den nye multi x baggen kommet og den kan bygges om som sportsdel opp til 18 kg. Og den kan du ha vendt mot deg. . Så da er det problemet ut av veien..:) baggen kan virke litt lite lun men jeg bestilte softline til den ifra en her på babyverden som syr. Og nå er den helt perfekt... lun romslig og veldig praktisk. ..
Legger ved et bilde...
1365093543163.jpg

Back
Topp