TFK joggster twist

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Har så lyst på denne vogna, men lurer litt på om jeg skal gå for den. Hvordan er deres erfaringer med denne vogna? Er det grei str på bagen? Lett å trille?

Elsket den! :) Kjøpte den som søskenvogn også. 

Drømmevognen er min erfaring! Og har mange venner som mener det samme! Den er ufattelig god å trille, kan manaurere med lillefingeren nesten! Hehe! Perfekt for meg som har hatt vondt bekken og håndledd.

Har ikke prøvd bagen enda, men venninna mi har den og har vært kjempe fornøyd. GOD plass også til vinterbarn :) 

Har skrevet litt mer om den her!
http://www.frumaela.com/2011/05/var-tfk-joggster-twist.html

FruM, akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Har en Simo kombi i brun som jeg elsker, men den er for tung for bekkenet mitt. Trenger desperat ny vogn til nestemann, emmaljunga kommer ikke på tale da jeg aldri har likt designet deres. Men da blir det altså TFK på oss! Takk :)

Jeg hadde den til 2009gutten min, og jeg STORgleder meg til å ta den i bruk igjen nå i sommer! :D Bagen er stor og god, trillecomforten er helt super, og et stilig design i tillegg! :) Og som sportsvogn er den også helt suveren. Stooor plass. :)

Jeg hadde den til 2009gutten min, og jeg STORgleder meg til å ta den i bruk igjen nå i sommer! :D Bagen er stor og god, trillecomforten er helt super, og et stilig design i tillegg! :) Og som sportsvogn er den også helt suveren. Stooor plass. :)

Jeg elsker vognen. Hadde den til jenta vår for tre år siden, og gleder meg til å sette på bagen igjen nå til sommeren for en ny runde :) kjempefornøyd med både bag og sportsdel. 

Jeg har ingen erfaring, men etter å ha sett og prøvd ut flere er det ingen tvil om at jeg skal ha den. Den møter også alle mine krav om jeg kjøper med multi x bagen som kan brukes som et sete vendt begge veier :)

Back
Topp