TFK Joggster twist

Rosa termos

Elsker forumet
Hei!

Vi vurderer å kjøpe en tfk joggster twist til snuppa som er 10 1/2 måned. Jeg vet mange der ute har vogna, men er dere fornøyde? Hvordan er den på snøføre? Går det greit for de små å sove selv om det ikke er full liggestilling?

Andre ting som er positivt eller negativt?

På forhånd tusen takk for svar, og ha en strålende fredag!

jeg har den og er kjempefornøyd. Den er god å trille på alle underlag,den er stødig og god.
Barnet har god plass i den og sover godt.Begge mine har sovet kjempegodt i denne vogna.
Hatt mange andre vogner også,men dette er min absolutt favoritt.Solgte en for jeg ville prøve noe annet,men måtte inrømme at jeg savnet den og kjøpte en ny en ;)

Eneste er at den kan virke litt "stor og ruvete"å trille,men det er en vanesak.

Jeg har ikke trillet veldig mye på vinterføre, men det jeg har brukt den har jeg vært veldig fornøyd.

Mini har sovet veldig godt i den :) Vi er strålende fornøyd med vogna!

merete_80 skrev:
Jeg har ikke trillet veldig mye på vinterføre, men det jeg har brukt den har jeg vært veldig fornøyd.

Mini har sovet veldig godt i den :) Vi er strålende fornøyd med vogna!

Sign emoticon

jeg har vært kjempe fornøyd hele tiden med denne.. og på min er det full liggestilling... helt perfekt på snøføre som har vært i vinter.. han sover veldig godt i den og jeg sparer ryggen veldig fordi den er veldig lett å trille

Elsker vogna!! :) Den er veldig fin på snøføre, men man bør låse forhjulet da. 

Liggestillinga er så og si flat, ikke noe problem! 

Tusen takk for alle svar!! Spørs om det ikke blir en sånn på snuppa vår også da ;) Men hvordan er den, er den veldig åpen - blåser det lett inn, eller er den lun og god?

jeg syns den er lun og god.. det følger jo med innebygget innsektnett og jeg anbefaler deg å kjøpe regntrekket event stormtrekket.. jeg har også sån fotbeskyttelse (om det heter det) slik at han har det veldig fint både med og uten pose... 

Igjen, tusen takk for svar :) Da blir det nok en sånn vogn på snuppa, men jeg har nok ikke hjerte til å selge simoen min helt enda...

Vi solgte vår Simovogn og kjøpte TFK vognen da snuppa gikk over til sportsdel. Kunne ikke blitt mer fornøyd! En perfekt vogn etter min mening.

Det er så godt som full liggestilling på vognen og hun sover veldig godt i den. Den er utrolig lun og god og hun stortrives i den både våken og sovende. Når det gjelder meg så elsker jeg å trille den. Den er lett å manaurere og god å kjøre. Man kan låse forhjulet, noe som hjelper på vinterøre. Har ikke hatt noen problemer med å trille den. 

Perfekt vogn  :) Love it!!

Må innrømme at jeg er veldig glad i Simoen, men jeg likte den mer som bagvogn enn sportsvogn :) Og hvis tfk er så bra som dere sier så blir jeg nok ikke skuffet over den :) Synes den ser veldig ålreit ut, så da blir det nok til at vi kjøper en sånn til lille snuppa :)

Back
Topp