Tfk joggster twist

snopeguri

Elsker forumet
Er du fornøyd med vogna?
Hva liker du med den og hva liker du ikke?[:)]
Jeg har en lang gutt, og har lest at denne vogna er veldig stor og romslig, stemmer det?[:)]
Har lyst å kjøpe den på nettet...

Jeg liker:
* At den er romselig. Brei og lang
* DREIBART FORHJUL SOM GJØR DET LETT Å TRILLE MED TUNGT BARN OPPI
* Justertbart håndtak
*justerbar bøyle
*5 punkt sele
*titteluke på kalesjen
*stor og god kurv
*god fjøring
*vognen veier lite
*lett å legge sammen
*tar liten plass i bil
*mye kjekt tilleggsutstyr til vogna.

jeg liker ikke:
*at det er umulig å komme til under haldekurven på vognen når ryggen er slått ned
*jeg liker ikke den integrerte myggnettingen; tar sin tid å få rullet den sammen og gjemme den inni glidlåsen der når man ikke skal ha den nede lenger. I tillegg er den ikke tett på sidene så man kan ikke bruke den. Ser ikke vitsen med den.

Tusen takk for flott svar! [:)]

Andre?

ORIGINAL: *BV addict*

Jeg liker:
* Justertbart håndtak
*justerbar bøyle
*5 punkt sele
*titteluke på kalesjen
*stor og god kurv
*god fjøring
*vognen veier lite
*lett å legge sammen
*tar liten plass i bil

jeg liker ikke:
*at det er umulig å komme til under haldekurven på vognen når ryggen er slått ned
*jeg liker ikke den integrerte myggnettingen; tar sin tid å få rullet den sammen og gjemme den inni glidlåsen der når man ikke skal ha den nede lenger. I tillegg er den ikke tett på sidene så man kan ikke bruke den. Ser ikke vitsen med den.

helt enig i dette!

Jeg liker:
* Justertbart håndtak
*justerbar bøyle
*5 punkt sele
*titteluke på kalesjen
*stor og god kurv
*god fjøring
*vognen veier lite
*lett å legge sammen
*tar liten plass i bil

jeg liker ikke:

Signerer alt.. [;)]

Jeg liker:
* Justertbart håndtak
*justerbar bøyle
*5 punkt sele
*titteluke på kalesjen
*stor og god kurv
*god fjøring
*vognen veier lite
*lett å legge sammen
*tar liten plass i bil

jeg liker ikke:

I tillegg kunne jeg tenkt meg at det var mulig å ha barnet vendt mot meg + at jeg synes det er litt tungvindt med glidelåsene for å justere ryggen...

Er i bunn og grunn veldig fornøyd med vogna, og anbefaler den på det sterkeste! Jeg kjøpte den på http://www.bikeshop2000.de/BabyJogger/babyjogger.html super service og rask levering! Tok under en uke etter at jeg hadde overført penger. Lykke til med vognkjøp [:)]

Jeg syns det er litt slitsomt med de her glidelåsene jeg. Hver gang jeg skal justere ryggen for soving, eller glaning så må jeg alltid ut med ungen og styre på.
Så er det også irriterende at man ikke kommer til under vogna når hun ligger nede, og jeg syns i grunn ikke nettet under er så stort.

Utover det, er jeg kjempe fornøyd[:D]

jeg syntes vogna va kjempe go men savne simovgna som jeg hadde første stund jeg da:) Men den tfk vogna e bra ja. En kan vær lang i den :)
Men jeg måtte selge den igjen for jeg bor i 2 etasje og måtte bær den opp og ned og da tenkte jeg at jeg bare måtte selge den for den tåler kansje ikk derre humpinga hver dag og at den er tung og få opp mang trapper syns jeg da.

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Jeg syns det er litt slitsomt med de her glidelåsene jeg. Hver gang jeg skal justere ryggen for soving, eller glaning så må jeg alltid ut med ungen og styre på.
Så er det også irriterende at man ikke kommer til under vogna når hun ligger nede, og jeg syns i grunn ikke nettet under er så stort.

ja derre med glidlåsen irriterte meg og men jeg og var førnøyd med den vogna lell:)
og det andre du skreiv er jeg enig hehe

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Trenger vel ikke det?Ungen satt da bare oppi når jeg justerte ryggen[8D]

Dytt[:)]

liker den super godt..

bestilte fra kiddies24.com

MED
uvtrekk
regntrekk
stelleveske
fotpose
pumpe
frakt
moms

så kom alt på 5500 kr..
og BARE vognen i Norge koster nesten 7000

ORIGINAL: 1100

liker den super godt..

bestilte fra kiddies24.com

MED
uvtrekk
regntrekk
stelleveske
fotpose
pumpe
frakt
moms

så kom alt på 5500 kr..
og BARE vognen i Norge koster nesten 7000

tell me more[:D]
Vurderer også å bestille derifra.Men uten fotpose og veske,kan jeg regne ca 5000 da?
tok det lang tid?
vanskelig å betale ol?

Back
Topp