Tfk joggster twist, Simo eller city cross?

Det der skjønner jeg ikke helt, city cross som velter lett? Jeg kjenner sikkert minst 10 som har den, og aldri hørt den har veltet. Det er jo fire hjul, så det skal mye til. Tfk derimot har jeg opplevd at har veltet flere ganger i bhg jeg jobber.



Sent from my iPhone using BV Forum
Min har veltet flere ganger. Så jeg anbefaler ikke denne vognen. Ingen av de tre forskjellige trehjulingene jeg har hatt har veltet, noen gang :)
 
Det der skjønner jeg ikke helt, city cross som velter lett? Jeg kjenner sikkert minst 10 som har den, og aldri hørt den har veltet. Det er jo fire hjul, så det skal mye til. Tfk derimot har jeg opplevd at har veltet flere ganger i bhg jeg jobber.



Sent from my iPhone using BV Forum
Synes jeg høres rart ut jeg å...
 
Synes jeg høres rart ut jeg å...
Så jeg kan ikke ha andre erfaringer enn dere? Trodde poenget med denne tråden var å svare på hvilken vogn vi ville valgt. Jeg skrev min mening og erfaring med de to vognene jeg har hatt.
 
Tfk :) Elsker alt med vognen.
Lett å trille, slå sammen, sette opp, fungerer bra på varigert terreng, stor og godt plass i den :)
Har heller aldrig veltet og storesøster har både stådd og hoppet inn i den :)
 
Jeg foretrekker Simo. Den er god og trille og den er stor nok til at ungene har hart god plass i den. Syns ikke det er noe problem å løfte den ut og inn av bil jeg og jeg er ikke spesielt sterk...
 
City Cross, uten tvil :D Tfk har et hjul for lite for min del, og jeg vil ha muligheten til å ha barnet vendt mot meg...Simo blir for svær og tung.
Man kan få tfk med fire hjul, hvor de to foran er svingbare :)
 
Hadde jeg visst at det fantes sånn bag til tfk hadde jeg vurdert den. Det er jo en fin vogn, men jeg vil ha ungen mot meg, så derfor vurderte jeg ikke den.

du kan jo ha ungen mot deg :) du kan snu den begge veier :)
 
I multi x bagen ja. Men den hadde ikke jeg hørt om før nå. Trodde det bare fantes bag og sportsdel.
bagen kan gjøres om til en mellomting, er det som er så geit med den :) så de er både en sportsdel og dypvogn :)
 
Back
Topp