Tfk joggster twist, Simo eller city cross?

Har allerede kjøpt TFK :) Fekk den anbefalt av mi svigerinna, hu jobbe i bhg og har erfaring med forskjellige vogner:) Glede meg so te å trilla med den!!:D
 
City cross!stabil og enkel å trille i snø, grus og på kjøpesenter! Jeg synes trehjuling er pyton å trille.
 
City Cross, uten tvil :D Tfk har et hjul for lite for min del, og jeg vil ha muligheten til å ha barnet vendt mot meg...Simo blir for svær og tung.
 
Jeg har både simo og tfk. Er tfk som blir brukt, simoen står og samler støv.
 
enig :) har city cross, og bli nå brukt til barn nr 3 :) kjempe fornøyd!!

Har også city cross som står klar til nr. 3 nå :) den er kjempefin å trille og pluss for at den kan snus begge veier. Den eneste plusset med tfk er at den tar mindre plass sammenslått (sportsdelen) og at den er større og holder lengre. Har hatt den som sovevogn i bhg til begge de små og de har hatt god plass til de var neste tre år :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har erfaring med alle tre! Simoen er stor og god å trille! Hadde duo vogn, så hadde bagen lenge! Minuset er at jeg syns sportsdelen er veldig stor og dattera mi satt ikke noe godt der! Tfk er super, men ikke på grusvei, derfor byttet jeg til city cross når lillegutt med født! Superfornøyd med den:):)
 
Har kun erfaring med tfk (men hadde en emmaljunga edge duo til største, så kan vel sammenlignes litt med simoen) Vi har ikke angret et sekund på at vi kjøpte tfk! Har mye grus her, og har ingen problemer med å trille den der. Er det veldig steinete kan man låse hjulet fremme. Synes ikke den er spesielt vinglete til å være 3-hjuler heller. Det jeg liker spesielt er håndbremsen (avhengig!) og at den er liten, men stor. Jenta mi blir nå 3 år og sover fortsatt i den på dagtid. Den er så liten at den er fin på kjøpesenteret, men ikke så liten at den er vond å trille ute. Eneste jeg skulle ønsket var litt forandret er muligheten for å sitte begge veier, litt lettere tilgang til korga i liggestilling og full sittestilling (er litt mer bakoverliggende rygg. Minsta er kun vant til den ryggen, så hun elsker vogna, men eldste var vant til emmaljungaen, så han satt rett opp uten ryggstøtte)

Har som sagt ikke erfaring med de andre vognene.
 
Har erfaring med både simo og tfk. Jeg er veldig glad i simo som bagvogn og bruker denne nå til mitt andre barn. Den er tung å løfte inn og ut av bil, men er god å trille og barnet har god plass og ligger lunt og godt. Da min eldste skulle over i sportsvogn (8 mnd) kjøpte vi tfk. Den er fantastisk!! Håndbrems, regulerbart fotbrett, integrert myggnett og låsbart framhjul er kvaliteter jeg liker veldig godt, men jeg er ikke så veldig glad i vognbagen og bruker den derfor ikke i starten.
 
Tfk har vi. Älskar den vognen.syns den e lett . Angrar ikke at eg har kjöpt den.
 
Jeg tenker litt sånn; at mange vogner er like gode som emmaljunga men at man vet litt for merket på emmaljunga. Er det verdt det med en vogn til fort over 10.000 kr da man kan kjøpe en til 7000 og eller bruke de 3000 på noe annet?! Mye å bruke penger på.når man venter en liten en
 
Har allerede kjøpt TFK :) Fekk den anbefalt av mi svigerinna, hu jobbe i bhg og har erfaring med forskjellige vogner:) Glede meg so te å trilla med den!!:D
Jeg jobber også i bhg og ville ikke anbefalt den over de simo f.ek. Har sett TFK velte i vinden eller av barn som reiser seg i den.
 
Tfk, enkel å trille og styre, stødig :)
City cross er den verste vognen jeg har hatt. Alt for liten, ekkel å trille, velter lett..
 
Har Simo, og anbefalar den:) Den er riktignok stor og tung å løfte inn og ut av bilen, men den er veldig stabil, og lun og fin. Og så kan den trillast overalt uten problem:)
 
Har hatt Simo, var helt grei. Har tfk og den er super. Har bestilt ny emmaljunga mondial nå siden tfk blir brukt som sovevogn i bhg.
 
Tfk, enkel å trille og styre, stødig :)
City cross er den verste vognen jeg har hatt. Alt for liten, ekkel å trille, velter lett..
Det der skjønner jeg ikke helt, city cross som velter lett? Jeg kjenner sikkert minst 10 som har den, og aldri hørt den har veltet. Det er jo fire hjul, så det skal mye til. Tfk derimot har jeg opplevd at har veltet flere ganger i bhg jeg jobber.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp