TFK Joggster Twist Ny vs. gammel modell

Ripley

Betatt av forumet
Har lest her inne tidligere at det er forskjell på de nye modellene av denne vognen, fra de litt eldre.

Men HVA er det som er forskjellen?

(Joggster III er ikke aktuell, da den ikke har svingbart forhjul).

Har ikke fått med meg at det er kommet nytt understell. Men vet det er kommet ny bag (og den nye bagen virker ikke så bra som den ble skrytt av å være før den kom).

Tror ikke det har kommet nytt understell. Tror jeg.

Bare husker fra tidligere barnevognsdiskusjoner at veldig mange foretrakk den "gamle" versjonen bedre enn den "nye". 

Så jeg bare lurer på hva som da er forskjellen.     Om det da lønner seg å kjøpe ny til 4000 (som vi får den for...) eller kjøpe en eldre modell på finn til rundt 5000.... Om det faktisk er en stor vesentlig forskjell.

Tror ikke det har kommet nytt understell. Tror jeg.

Bare husker fra tidligere barnevognsdiskusjoner at veldig mange foretrakk den "gamle" versjonen bedre enn den "nye". 

Så jeg bare lurer på hva som da er forskjellen.     Om det da lønner seg å kjøpe ny til 4000 (som vi får den for...) eller kjøpe en eldre modell på finn til rundt 5000.... Om det faktisk er en stor vesentlig forskjell.

vet 2011 modellen har fått nye hjul bl.a.

Vi er veldig fornøyd med vår 2008 modell. kjøpte brukt på finn til 4000,- m/ bag. Men sportsdelen vår er ny da den ble bittelitt ødelagt i posten- så fikk erstatta den.

Back
Topp