TFK Joggster 3 med hardbag quick fix

Maja87

Glad i forumet
hvilken erfaring har dere med denne? tenker på å kjøpe denne..

Når vi skulle kjøpe tfk til snuppa ble vi IKKE anbefalt å kjøpe den, men heller TFK Twist! Vi hadde mer lyst på tfk 3 pga at den så større ut og bedre.. men det var visst mye feil på den sa de, mange ble tilbakesendt.. så her ble det tfk Twist og er KJEMPE fornøyd [:)][:D]

Jeg synes TFK vognene er altfor svære jeg, eller er det bare jeg som synes det?
Nå er jeg ikke mer enn 154 på strømpelesten, men føler jeg forsvinner bak vogna [8D]

Jeg hadde gått for TFK Joggster twist, for noe av det jeg elsker med den er at hjulet foran er svingbart. Det gjør det myyye enklere å komme frem[:)]
Og er man i marka å ikke vil ha sving så er det bare å låse det[:D]

Bagen er stor å fin, men har du sett den nye?
Multi-x bagen kan bygges om til sportsdel så du kan ha ungen mot deg frem til h*n er 18 mnder[:)] Vi kjøpte TFK`en når snuppa var 7 mnder og jeg synes sportsdelen ble stooor for henne.. derfor er jeg sjeleglad den bagen kom i tide, skulle jo bare ha kommet for et år siden[8D]

ORIGINAL: Loppeline83

Nå er jeg ikke mer enn 154 på strømpelesten, men føler jeg forsvinner bak vogna [8D]

Det er en høy vogn ja, men jeg mener den nye TFK`en er lavere[:)]

Den nye TFK en lavere, og nettere enn Joggsteren. JEg har TFK Joggster og er knall fornøyd [:D] Men lsynes sportsvogndelen ble litt stor akkurat i starten. Lurer på om jeg skal kjøpe den multi bagen, siden den gjøres om til sittedel som kan være snudd mot Mor [:)]

jeg synes TFK vognene er ekle!
de er alt for digre, vanskelig å trille, tar for stor plass og så synes jeg de er vinglete!!

så æsj! [8D]
men nå liker ikke jeg trehjulinger da [;)]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Loppeline83

Det er en høy vogn ja, men jeg mener den nye TFK`en er lavere[:)]

Hmm, får sjekke ut det etterhvert jeg da [;)]

Back
Topp