TFK joggester x4

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne, men siden den er ny og lite informasjon fra andre brukere å finne om den spør jeg dere her inne. Hva synes dere om den? Noen tanker? Erfaringer?
Vi Hadde Simo sist, men den falt ikke i smak og er uaktuell da det er bakke på bakke her vi bor :)

tfk-joggster-x4

Og med denne bagen:
image.jpg
En revolusjonerende hardbag med unike funksjoner. Enten som bag eller sittedel er den ideelle kompanjongen til alle barn fra 0 til 18 måneder. Multi-X hardbag kan enten brukes som en normal hardbag eller så kan den transformeres om til en sittedel, med mulighet for å ha barnet med eller mot kjøreretningen.

Har ikke hørt om x4 før.
Den ser lett å god ut å trille :)

Vi skal ha joggster twist med multi-x bagen ;) Gleder meg :D

Er kjempefornøyd med vogna å skal kjøpe ny i sommer :D

sendt fra Note 3 - sengekos

Har ikke hørt om x4 før.
Den ser lett å god ut å trille :)

Vi skal ha joggster twist med multi-x bagen ;) Gleder meg :D

Er kjempefornøyd med vogna å skal kjøpe ny i sommer :D

Jeg tenkte egentlig på den vogna jeg også, men ble så usikker når jeg plutselig så den firehjulingen :confused004
Jeg var å prøvde twisten i dag, og den var bare helt fantastisk å trille med... :D Bagen må jeg ha!
Har du erfaring med trehjuling på snø? :)

Ååææå nå fikk jeg lyst på den vognen! ! Hvor har du funnet den? Fant han kun uten bagen. .

Jeg har googlet en del, og funnet ut at du får tak i den og firehjulingen på vognimport.no som er norsk side, men vi har bestemt oss for å bestille fra Tyskland og den siden som Lindakbj har linket til :)
Det er mye penger å spare på den siden. Selvsagt en risiko om det er noe galt med vogna, men tror vi tar den sjansen :)

Takk for svar :) Ble så fristet men blir det mye billigere når en har lagt på momsen ? Gjerne oppdater om du bestiller så kan jeg se hva det kommer på ;)

ja kor my kjæm d på i forhold t barnas hus osv totalt.

Takk for svar :) Ble så fristet men blir det mye billigere når en har lagt på momsen ? Gjerne oppdater om du bestiller så kan jeg se hva det kommer på ;)

Når du handler vogn og bilstol fra utlandet er det momsfritak. Det vil si at du kun betaler en liten sum på 200kr for behandling av varen inn til landet. Når du handler gjennom kiddies24.no trekkes den tyske mva en av i det øyeblikket du logger inn som norsk kunde. Den er på 19 %. Etter at varen er mottatt av deg vil du få den norske mva en i regning, 25% av beløpet.

I Norge vil prisen for twisten i tillegg til overnevnte bag komme på alt fra 8300kr til 9000kr. I følge mitt regnestykke vil alt (inkl. Momsbehandling og norsk mva) fra Tyskland komme på ca 6000kr, alt etter hvordan kursen er :-)

Når du handler vogn og bilstol fra utlandet er det momsfritak. Det vil si at du kun betaler en liten sum på 200kr for behandling av varen inn til landet. Når du handler gjennom kiddies24.no trekkes den tyske mva en av i det øyeblikket du logger inn som norsk kunde. Den er på 19 %. Etter at varen er mottatt av deg vil du få den norske mva en i regning, 25% av beløpet.

I Norge vil prisen for twisten i tillegg til overnevnte bag komme på alt fra 8300kr til 9000kr. I følge mitt regnestykke vil alt (inkl. Momsbehandling og norsk mva) fra Tyskland komme på ca 6000kr, alt etter hvordan kursen er :)
tusen takk for svar :)

Hei har du Noe bruksrapport på denne? Vurderer å kjøpe den selv, men usikker siden man ikke får prøvd å
Sett den først

Back
Topp