TFK Joggester Twist

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Noen som har erfaringer med denne vognen? Fordeler - ulemper? :-)

har ikke erfaring selv, men storesøs sier de velter ved svake vindpust, eller litt for brå bevegelser fra barnet i vogna.

Elsker vår!
Veltet en gang, da kusinen på 5 kjørte den rett i grøfta. Kun brukt den som sportsvogn da, aldri hatt bagen.

Er kjempe fornøyd :)
Hatt en nesten velt i skogen hvor det var veldig ulent terreng bare :)
Ulempen er at man ikke kan ha barnet mot seg i sportsdelen :(

Ja, vi har den, og jeg er veldig fornøyd. Skal bruke den nå og. Er en utrolig praktisk vogn med masse smarte detaljer!
Lett å legge sammen/sette opp. Bilsete kan klikkes på understellet. Bagen er romslig med praktiske funksjoner. God plass til ting og tang under og i lommer. Vi har multi-x bag, denne kan gjøres om til sportsvogn hvor du kan ha barnet mot deg. Veldig lett å trille, snur på femøringen og har skivebremser med håndbrems; alt dette gjør vogna genial om man har problemer med rygg (som meg). Har aldri opplevd at den har villet velte, selv med tung stellebag eller skogsterreng.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har også den vogna kjøpte den på nett fra Tyskland og sparte flere tusenlapper:) jeg var litt irritert på meg selv for at jeg ikke kjøpte den før, for i forhold til emmaljunga Edge duo er dette en drømmevogn:)

Vi har også den vogna kjøpte den på nett fra Tyskland og sparte flere tusenlapper:) jeg var litt irritert på meg selv for at jeg ikke kjøpte den før, for i forhold til emmaljunga Edge duo er dette en drømmevogn:)

Det er den vognen vi har hatt til storesøster, og har lyst på en liten og nett vogn. Tror vi får gå for denne :-)

Har også tfk, elsk ;) ❤️ aldri opplevd at den har veltet, mn når man har sportsdelen tåler den ikke like mye vekt på håndtaket som med baggen :) har multi x bag å den er super! Største pluss som jeg aldri tror jeg klarer meg uten er håndbremsen, så her blir t tfk søskenvogn å :D bestillt fra tyskland :)

Jeg bestilte også alt fra Tyskland. Var mye å spare på det. Kiddies24.de, tror jeg det var.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg har valgt TFK joggster X4, etter at søs sa at den velter lett som 3 hjuling. X4 har 4 hjul. skal og ha multi-x baggen. elsker at det er håndbrems på :D

Back
Topp