Tre muskuterer
Lykkelig!
Har dere en annen vogn eller eventuelt trille?
I så fall hvilken?
I så fall hvilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde kun TFK'en, hadde ikke behov for noe annet. :)rodstilk skrev:
Jeg vet ikke om jeg bør svare i denne tråden:o Men jeg har tfk joggster twist, Simo duo og buggster s. På buggster s har jeg kjøpt adaptere der jeg kan plassere bag'n og bilsete når jeg skal på shopping f.eks. Tfk blir vel brukt mest nå i sommer, og simoen kommer jeg til å bruke mest hjemme som sove vogn og lange gode gå turer. I tillegg har jeg ergobaby bæresele. Jeg hadde aldri klart å bare hatt en tfk vogn, for jeg er avhengig av å bruken bag'n lenge:)søteste skrev:
~LillMi~ skrev:
Jeg vet ikke om jeg bør svare i denne tråden:o Men jeg har tfk joggster twist, Simo duo og buggster s. På buggster s har jeg kjøpt adaptere der jeg kan plassere bag'n og bilsete når jeg skal på shopping f.eks. Tfk blir vel brukt mest nå i sommer, og simoen kommer jeg til å bruke mest hjemme som sove vogn og lange gode gå turer. I tillegg har jeg ergobaby bæresele. Jeg hadde aldri klart å bare hatt en tfk vogn, for jeg er avhengig av å bruken bag'n lenge:)søteste skrev:
Men bagen til tfk joggster twist er jo større i mål enn de fleste andre vogner. så bagen på den burde du jo fint kunne bruke lenge...?
Vi skal ha joggster'n til nye baby'n, har ikke planer om noe annet, men har bæresjal for bæring. Har etterhvert en scooter etter storebror når hun blir større, men aner ikke om vi har behov for den når den tid kommer.