TFK buddy seat

Jeg har ikke noe erfaring med søskensete til tfk (visste det ikke fantes engang)

Men jeg hadde phil and teds Vibe ( den største vogna) med søskensete. Trur nok tfk er bedre å bruke da enn den ( har selv tfk vogn nå). Men selvsagt så kjem en nok til å sparke inni det setet, værtfall i nedoverbakker :s men tfk har bremse, det hadde ikke vibe vogna!

Og det er vel slik at det yngste skal sitte i søskensetet pga vekt osv. Jeg hadde vibe i få mnd. Så skaffet jeg søskebrett, Igrunn bedre, men det må du nesten prøve deg litt frem. Satse på ett med sete, eller ståbrett. Kommer ann på toåringen :)

( min var nesten fyllt 2 da jeg skaffet vibe vogna)

Ser at det har blitt linket til bloggen min og kan gjerne dele litt erfaringer :) Jeg hadde Buddy Seat til mine to og var strålende fornøyd med det. Setet er overraskende stort og min toåring på 100 cm og 15 kg hadde god plass. Han kunne tilogmed sitte med en Easy Grow dunpose nedi der. Jeg hadde vognen når minste var rundt 6 måneder og største gikk 60 % i barnehagen. Den eneste ulempen var når den ene ville sove. Storebror hadde sluttet å sove på den tiden, men lillesøster var fortsatt ganske liten og ville stortsett alltid sove når vi gikk tur. Men sete på selve vognen kan jo ikke legges ned når det sitter noen i søskensete .. Å sove sittende for en liten baby er vell kanskje ikke så veldig deilig :/ Jeg tenkte flere ganger at kombinasjonen multi-x bag og buddy seat hadde vært helt supert, men skaffet meg aldri den bagen siden den såg så liten ut. Jeg vet ikke hvor store dine er, men jeg ville vertfall anbefalt søskensete videre. Lykke til!

Er knallfornøyd! Har multi x bagen også. Fin kombinasjon. Har ei på 8 mnd og ei på litt over 2 år. Er kjempekjekt å bruke budet seat. 2 åringen får hvilt seg når hun trenger og ikke setet tar ikke mye plass:)anbefales!

Back
Topp