text-tv

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Jeg oppdaget plutselig her i går at text-tv fortsatt eksisterer[8D] ,med andre ord jeg bruker det aldri!!

Så begynte jeg å tenke litt, hva i all verdens dager skal vi med text-tv lenger, "alle" har jo tilgang til nett og går vel heller inn der istedet. Så da lurer jeg på: Ser/bruker du text-tv???

ja, bruker det endel.. Særlig hvis det har skjedd noe i nærområdet her, så sjekker jeg tekst tv på nrk..

Bruker det aldri

Mange ganger daglig!!!

nei det bruker jeg aldri.. vet ikke hvor den knappen er engang[8D]

Bruker det aldri..
Men kjæresten min leser sportsnyhetene der. Selv om han akkurat har lest de på nett, og sett det på tv.. JAda.

bruker den til å sjekke kloka om jeg ikke har mobilen i nærheten eller at pc'n står på

Det er såpass sjelden at jeg svarte "aldri"! [:D] 

Ikke så ofte lenger nei. Men innimellom for å sjekke klokka eller tv-programmet[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Mange ganger daglig!!!

Jeg også!!!!! [:D]

bruker det for å tekste programmer innimellom... men jeg er sjokkert over at de aldri kan oppgradere teknologien sin, det er treigt, tungvint og skikkelig åttitalls

Leser "sladrenyhetene" på TV2 teksttv..., side 690 

Bruker det kun dersom jeg vil tekste et tv-program. Har en 6 åring som er flink til å mase eller lage mye lyder med div. akkurat når jeg prøver å høre hva de på tven sier :)

ORIGINAL: lenemor

bruker det for å tekste programmer innimellom... men jeg er sjokkert over at de aldri kan oppgradere teknologien sin, det er treigt, tungvint og skikkelig åttitalls

Innimellom. Lettere og finne på nett.

Bruker det bare en sjelden gang for å sjekke Extra tallene, hvis jeg har gått glipp av trekningen[:)]

Jeg bruker ikke tekst tv selv, men sambo bruker det ofte til å lese nyheter.
Jeg leser heller nyheter på nettet jeg [:)]

Back
Topp