text på veggen

plutt

Elsker forumet
VIP
jeg skal ha et dikt på veggen til lille sitt soverom..noen som vet hvordan jeg skal få det på veggen uten at jeg må stå å skive selv og male.... blir litt pirk,,, vet man kan få bestilt ferdig tekster som man klister på men hva med egen tekst??Noen som vet???

http://www.sofiesvilla.no/kategori.php?kategori=2 [:D]

tusen takk,, dåke e herlige

Vi prøvde å klistre opp en wallsticker med teksten 'Sweet Dreams' på rommet til lille, men den satt ikke.... er tapet med bittelitt struktur i og da ble det ikke glatt nok. Så mitt tips er at man må være sikker på at veggene er glatte nok før en kjøper noe store og dyre wallstickers, kjipt å evt ødelegge de. Vi greide heldigvis å få teksten tilbake på den folien den kom på, så nå skal jeg kjøpe en bilderamme å ha teksten på glasset der i steden.

hmmm der sa du noe,, har maletapet med mønster... kankje greit å ta seg den laaaaange tiden det tar og male selv.. eller sette ramme på det som du skal... Tusen takk for tipset..
ORIGINAL: Nøstenøve

Vi prøvde å klistre opp en wallsticker med teksten 'Sweet Dreams' på rommet til lille, men den satt ikke.... er tapet med bittelitt struktur i og da ble det ikke glatt nok. Så mitt tips er at man må være sikker på at veggene er glatte nok før en kjøper noe store og dyre wallstickers, kjipt å evt ødelegge de. Vi greide heldigvis å få teksten tilbake på den folien den kom på, så nå skal jeg kjøpe en bilderamme å ha teksten på glasset der i steden.

Back
Topp