Teutonia...

frøkenblaa

Elsker forumet
Er det noen av dere som har noen erfaring med Teutonia Elegance eller Mistrail??? Lurer evnt litt på en slik en.....

Bare inne og sniker litt hos dere[:)] Fikk baby i fjor januar, så litt spennende å se hvordan dere har det nå.

Jeg har mistral, og har vært kjempe fornøyd når jeg har brukt den med softbag. Men nå har vi tatt bort bagen, lille jenta er jo 7 mnd, og selene i sittedelen passer ikke i det hele tatt. De begynner langt over hodet hennes. Har en annen vogn vi bruker nå, kommer nok til å ta teutoniaen i bruk når hun blir litt større.

Vogna er lett og liten. Har aldri hatt problemer med å komme meg frem, uansett!

Sniker meg stille ut igjen.

Det er jo viktig å lese bruksanvisningen på vognen da, jeg har lest min på nett alerede før jeg har fått vognen min. Bare et tips før man sier at vognen er helt elendig med seler og diverse, og at vognen er for kort og ubrukelig m.m.

vi vurderte den. men de er så utrolig korte i sittedelen. vår sønn var for lang når han var 11mnd..
Fikk beskjed i butikken og at den var veldig kort..
Er en del som klager på det. har ikke hørt noe annet negativt om vogna..

Vi har Teutonia mistral sport og sønnen vår digger vogna å sitter i den enda. sover han så ligger han sjeden flatt (beint) e krølla i samen så sove i den kan han og.
Vi fikk den hjem nor han va rundt 3 år gammel.

Lykke til med vognvalget.

ps: min vogn er 2005 mod å finnes ikkje falmet så vil si di e go på det.

Høres ut som det er delte meninger om den vognen. Men jeg er ute etter en vogn fra starten, og da høres det ikke ut som det er den rette. [:(]
Den ser jo så fin ut.

ORIGINAL: frøkenblaa

Høres ut som det er delte meninger om den vognen. Men jeg er ute etter en vogn fra starten, og da høres det ikke ut som det er den rette. [:(]
Den ser jo så fin ut.

Selfølgeligt kan du bruke den fra dag ein av [:)]
Var i selskap i helga å da va det 2 stk som hadde brukt den fra beynneslen å di e superfornøyd med den.

Grunnen til att vi fikk den hjem så sent va fordi eg fikk den av ei dame så da tenkte eg att eg kunne evnt bruke den til nestemann i bilen om vi skulle på tur fordi den tar mindre plass ein simoen min.

Back
Topp