Teutonia Spirit S3

Mamsen90

Elsker forumet
Har dere noen erfaringer med vognen og mot argumenter vis jeg ikke burde forelske meg i den helt!
Ønsker den vognen til nestemann men vet ikke om den er noe god!
Vet noen om noen har en til en "grei" pris også vis den er å anbefale ?[;)]

Jeg hadde tenkt å kjøpe den, men så på den i butikken, og synst den så veldig trang ut. Siden vi får store barn, så slo vi den i fra oss

synes den bekker for lett på skjevt underlag (skrådd fortau, rullebånd, buss i oppoverbakke osv), og den kan finne på å tilte til siden om du kjører over ei bump i bakken. ellers er den jo ikke så verst [8D] glad jeg solgte min for å si det sånn.

.

Oi det var jo dedlte meninger dette da, den ser så lekker ut...

Noen andre 3hjulinger å anbefale da? fra nyfødt og oppover?

jeg har ikke eid en, men trillet en del på et av de minste barna i bhg jeg jobbet før. Jeg synes den fort ble ustødig på ujevnt underlag.

Ville selv valgt en oth urban jungle om jeg skulle hatt 3-hjuling.
edit: eventuelt tfk, ikke så værst de heller!

hvis jeg skulle hatt trehjuling, hadde jeg valgt TFK tror jeg. Har ikke sett så mye på de vognene med bagdelen på, men føler at babyen ligger så åpen i OTH. Ser ikke så lunt og varmt ut mener jeg.

eeelsker min spirit s3!! føler ikek at den er mer ustø enn andre med 3 hjul, og den er blandt de fineste å se på. tfk er jo mye større,men jeg synes ikek den er noe fin i forhold.

er nok smak og behag,der som alt annet. :) skal man ha en STØDIGERE vogn er det 4hjuling,mener nå jeg. ;)

bytta forresten ut emmaljunga edgen med teutoniaen,ikke angret ett sekund!

Likte den med bag på, solgte den 3 uker etter jeg begynte å bruke sportsdelen!

Jeg var veldig fornøyd med min s4 - maken vogn bare dobbelt forhjul [:)]

Vet ikke om de har gjort endringer på sportsvogndelen, men jeg følte iallefall den var stor.. T brukte den som sovevogn i bhg til han var 3 år, og brukte voksipose uten problemer..

Den eneste ulempen var at kurven var vanskelig tilgjengelig med sportsvogndelen den ene veien.. (husker ikke hvilken vei, men det ser du jo fort når du ser på vogna i butikken..)

Skal vi ha ny vogn til nestemann står denne høyt på lista som sportsvogn.. som dypvogn sverger jeg til simoen min da den har stoooor bag [:D]

Vi har den vognen for andre gang nå, og blir bare mer og mer fornøyd.. Vi har Fashionbag, og ganske lang lillebror, men han har god plass i vinterposen oppi bagen enda.. Og hvis man sammenligner målene med andre bager, så er den ganske romslig..[;)]
En trehjuling er jo selvfølgelig litt mer ustabil enn en vogn med 4 hjul, men det er man jo klar over, så vi har ikke hatt noen problemer med det..

Argumentet for å velge S3 fremfor andre 3-hjulinger, er jo at man kan ha barnet vendt mot seg med sportsvogndelen..[;)]

ORIGINAL: Dollface

Jeg var veldig fornøyd med min s4 - maken vogn bare dobbelt forhjul [:)]

Vet ikke om de har gjort endringer på sportsvogndelen, men jeg følte iallefall den var stor.. T brukte den som sovevogn i bhg til han var 3 år, og brukte voksipose uten problemer..

Den eneste ulempen var at kurven var vanskelig tilgjengelig med sportsvogndelen den ene veien.. (husker ikke hvilken vei, men det ser du jo fort når du ser på vogna i butikken..)

Skal vi ha ny vogn til nestemann står denne høyt på lista som sportsvogn.. som dypvogn sverger jeg til simoen min da den har stoooor bag [:D]

er ny,større og myyye bedre kurv på 2010 modellen! :)

Kanskje drømmer bli mer virkelig da [;)] vurdert den tfk el hva den het men syns ikke utseende på den er noe spesielt pent, liker så godt den buen ned til det 3hjulet, vurdert Quinny freestyle xl3, hadde den sm sportsvogn å elsket den(men følte den tippet lett, vis jeg tok toget.. så syns jeg utseende på teutonian er mye bedre ...[:D] eller bare holde meg til den vognen fra kommende storesøster, vil ha en ny...

den s4 så kjempe fin ut da, og da hadde du plass til vanlig voksipose, det er jo supert da! [:D]

ORIGINAL: ohBaby!

eeelsker min spirit s3!! føler ikek at den er mer ustø enn andre med 3 hjul, og den er blandt de fineste å se på. tfk er jo mye større,men jeg synes ikek den er noe fin i forhold.

er nok smak og behag,der som alt annet. :) skal man ha en STØDIGERE vogn er det 4hjuling,mener nå jeg. ;)

bytta forresten ut emmaljunga edgen med teutoniaen,ikke angret ett sekund!

Sign[:)]

Jeg byttet ut city crossen min med spirit s3 før jul, og er tipptop fornøyd[:D]

Leste en del negativt om den, at den tipper osv. Men det er tidligere modeller, Teutonia har rettet opp i dette så vognen er stødig... Forhjulet kan enkelt låses, min har vært låst hele vinteren, men en drøm å åpne det når vi er inne på senter eller noe.

Jeg liker at jeg kan snu den begge veier, og at handlekurven har god størrelse. Men som en nevnte her, den er litt krunglete å komme til når barnet sitter mot deg, men for all del ikke noe problem!

Jeg har håndbrems å min, skjønner ikke hvordan jeg klarte meg med vogn uten før!! Hvertfall nå som det er glatt.
Det jeg gikk mest etter når jeg skulle finne ny vogn, var at den skulle være LUN. At ryggen kan legges helt ned, og at barnet får sove i fred og at det er lunt ved hodeenden.

ORIGINAL: MamaOdie

Jeg byttet ut city crossen min med spirit s3 før jul, og er tipptop fornøyd[:D]

Leste en del negativt om den, at den tipper osv. Men det er tidligere modeller, Teutonia har rettet opp i dette så vognen er stødig... Forhjulet kan enkelt låses, min har vært låst hele vinteren, men en drøm å åpne det når vi er inne på senter eller noe.

Jeg liker at jeg kan snu den begge veier, og at handlekurven har god størrelse. Men som en nevnte her, den er litt krunglete å komme til når barnet sitter mot deg, men for all del ikke noe problem!

Jeg har håndbrems å min, skjønner ikke hvordan jeg klarte meg med vogn uten før!! Hvertfall nå som det er glatt.
Det jeg gikk mest etter når jeg skulle finne ny vogn, var at den skulle være LUN. At ryggen kan legges helt ned, og at barnet får sove i fred og at det er lunt ved hodeenden.

Så godt svar det likte jeg! vet du fra hvilken årsmodell de har begynt å rettet opp det, tenkte å kjøpe en brukt en ?

ORIGINAL: Meeelina

Mountain buggy urban jungle[:D] anbefales på det sterkeste[:)][:)]

ORIGINAL: * supermeg*

Mountain buggy urban jungle

er ikke den sportsdelen litt ubehagelig da? den ser så har og vondt ut, eller kanskje det bare er jeg som er litt kritisk kanskje[8D]

er ikke den sportsdelen litt ubehagelig da? den ser så har og vondt ut, eller kanskje det bare er jeg som er litt kritisk kanskje[8D]

*elsk* Aldri hatt bedre vogn! Og snuppa sitter kjempe godt i den[:D]

OG kun vendt fra deg.. og fotbrettet kan ikke heves. men ellers en kjempefin vogn ja!!

an spiriten,troor jeg det var fra 2009 ting ble oppgradert og stødigere,større handlekurv fra 2010. :)

Back
Topp