Teutonia Spirit S3 07

hanne20

Blir kjent med forumet
Jeg har kjøpt en Lammy pose XL, og har en Teutonia vogn. Men fant ut nå at selene ikke passer til posen, i hvertfall den selen som går mellom beina.. Så irriterende!!!
Noen som har opplevd det? Jeg fikk beskjed fra der jeg kjøpte den at jeg må lage et nytt knappehull.. Men jeg vet ikke hvordan man gjør det, og tørr rett og slett ikke å klippe i posen. Den kostq jo litt så.. [:'(]

Alle teutonia vogner har selen mellom beina plassert for langt bak på en måte.

Min pose passer heller ikke til i min teutonia vogn, men jeg bare drar posen til litt så går det helt fint [:D]

Nina, blir ikke posen da klumpete i ryggen til barnet??? [:D]

ORIGINAL: hanne20

Nina, blir ikke posen da klumpete i ryggen til barnet??? [:D]

nei, blir bare en liten klump mellom beina [8D] Tommy klager iallfall ikke [:D]

Jeg har og teutonia vogn og jeg bare brukte en kniv og skjærte et bitte lite ekstra hull der jeg ville ha det, og tok selen igjennom  -det funket i allefall fint det.

Ja ok, Får prøve det da.. Ser at du har en liten en  på 7 mnd, og min er også snart 7 mnd, så da går det sikkert helt fint [:D]
Takk for svar!!

og jeg drar bare selen dit den skal... [:)]  den er jo ganske lang - iallefall i s4'en min, så det er ikke noe problem her..

ORIGINAL: hanne20

Ja ok, Får prøve det da.. Ser at du har en liten en  på 7 mnd, og min er også snart 7 mnd, så da går det sikkert helt fint [:D]
Takk for svar!!

er verdt et forsøk iallfall før du kutter nytt hull i posen [;)]

ORIGINAL: Dollface™

og jeg drar bare selen dit den skal... [:)]  den er jo ganske lang - iallefall i s4'en min, så det er ikke noe problem her..

Nei, på Sirit S3 er selene litt kortere tror jeg...
Men jeg prlver det Nina gjørmed sin før jeg klipper i posen. Synd å ødelegg en pose til over 2000kr likesom [:)]

Men takk for alle svar!!

Back
Topp