Teutonia S3 ... Noen erfaringer ??

Blue Dome

Elsker forumet
Vi er ute etter ei trille med tre hjul til sydentur, kjøpesenter og til mannens permisjon i sommer. Har fra før en Simo Kombi som vi elsker, og kommer til å bruke på vinterstid og i uvær..

Vi er intr i en det går å vende sittestilling på ; men nå hører vi at de er veldig ustabile når man har sittedelen mot seg.. De tilter/velter lett.. Har håørt det om både teutonian og Quinny Freestyle ; men mest om Quinny`n..

Så spørsmålet er ; er det verdt det å kjøpe teutonia for å få vendbar sittedel, eller burde vi gå for noe annet ??? Og hva da i så fall ??
Hva syns du om teutonia, evt. Quinny eller andre 3hjulinger :)
Tusen takk for respons jenter !!!

Svarte deg akkurat i den andre tråden din, så kopierer bare svaret derfra :)
Er link til en rimelig trehjuling de har på kampanje på barnas hus nå, men jeg har ingen erfaring med den :)

"Har du sett denne som de har på kampanje på barnashus nå?
http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/babytravel-sportstrille.html?manufacturer_id=25
Var innom der i dag og angrer på at jeg ikke venta til etter jul med å kjøpe, for den så kjempefin ut!! Ellers var det jo mange flotte triller der, men ikke som kunne konkurrere med denne prisen! "

Vil nesten alltid høyre at vogna velter lett når det er snakk om 3 hjul, vi har hatt quinny speedi som ekstra vogn og den synes eg er kjempe god på alt av føre, i by som ute i skogen, minuset der er at eg ikkje synes at ungene mine sitter så godt i den, men kan godt være at dette problemet er fikset nå på nyere modeller. Kva med den som ble best i test? Abc cobra meiner eg den het?

ORIGINAL: rosarose

Vil nesten alltid høyre at vogna velter lett når det er snakk om 3 hjul, vi har hatt quinny speedi som ekstra vogn og den synes eg er kjempe god på alt av føre, i by som ute i skogen, minuset der er at eg ikkje synes at ungene mine sitter så godt i den, men kan godt være at dette problemet er fikset nå på nyere modeller. Kva med den som ble best i test? Abc cobra meiner eg den het?

Ah !! Takk for tips !! Skal sjekke ut den !!

Back
Topp