Teutonia S3 ... Noen erfaringer ??

Blue Dome

Elsker forumet
Vi er ute etter ei trille med tre hjul til sydentur, kjøpesenter og til mannens permisjon i sommer. Har fra før en Simo Kombi som vi elsker, og kommer til å bruke på vinterstid og i uvær..

Vi er intr i en det går å vende sittestilling på ; men nå hører vi at de er veldig ustabile når man har sittedelen mot seg.. De tilter/velter lett.. Har håørt det om både teutonian og Quinny Freestyle ; men mest om Quinny`n..

Så spørsmålet er ; er det verdt det å kjøpe teutonia for å få vendbar sittedel, eller burde vi gå for noe annet ??? Og hva da i så fall ??
Hva syns du om teutonia, evt. Quinny eller andre 3hjulinger :)
Tusen takk for respons jenter !!!

jeg har hatt s3 som en av mange vogner og syntes at den er den mest stabile av det trehjulingene jeg har hatt!!

selvfølgelig er det mer stabilt med 4 hjul.. men etter og ha prøvd 8 vogner(til storebror) ente jeg opp med og kjøpe ny simo og beholde s3 som en litt lettere alternativ til minsten[8D]...

Jeg har prøvd og har hatt noen vogner. Spirit S3`en er den beste vogna jeg har hatt! [:D]

værste vogna eg har hvert borti! veldig ustabil og velter lett!!

Jeg hadde S3, og likte den aldri. Hvertfall ikke som sportsvogn, da ble den rett og slett vinglete. Det eneste positive med den er at du kan ha barnet mot deg, det synes jeg er gull verdt. Velg heller Brio GO, evt annen vogn der du kan ha barnet mot deg. Myyye koseligere når man er ute og går[:)]

Jeg har en. Er ikke noe god i løs snø, men ellers liker jeg den veldig godt. Jeg kjører ikke bil og har derfor brukt vogna myyyyye. Og jeg har aldri veltet den. [;)]

ORIGINAL: Aravis

Jeg har prøvd og har hatt noen vogner. Spirit S3`en er den beste vogna jeg har hatt! [:D]

Samme her! Jeg har brukt veeeldig mange forskjellige vogner til min eldste, men stoppet da jeg kom over Teutonia S3! Elsker den!

Tusen takk for feedback jenter !!!

Back
Topp