Teutonia og Abc design

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Begge disse tyske produsentene har veldig fine vogner syns jeg. Men de er nesten ikke å få tak i lenger her i Norge. Jeg husker det var populære merker før. Noen som vet hvorfor de ikke selges så mye lenger?

Aner ikke dessverre, men husker og godt at Teutonia var superpopulært for 10 år siden, så har og lurt på hva som skjedde med de...

Begge disse tyske produsentene har veldig fine vogner syns jeg. Men de er nesten ikke å få tak i lenger her i Norge. Jeg husker det var populære merker før. Noen som vet hvorfor de ikke selges så mye lenger?
Jeg og har så lyst på teutonia vogn, har ikke funnet en eneste leverandør i Bergen:( de jeg har snakket med sier at de ikke vil selge teutonia sine vogner siden de har uholdbar lang leveringstid, de har opplevd at kunder har måtte vente 5-6 mnd på vognen og deler til vognen om noe skulle bli ødelagt ol. Det er skikkelig kjipt :(

Jeg og har så lyst på teutonia vogn, har ikke funnet en eneste leverandør i Bergen:( de jeg har snakket med sier at de ikke vil selge teutonia sine vogner siden de har uholdbar lang leveringstid, de har opplevd at kunder har måtte vente 5-6 mnd på vognen og deler til vognen om noe skulle bli ødelagt ol. Det er skikkelig kjipt :(
Da er det nok det som er grunnen til at de ikke selger. Hvis leverandøren er så treig. Det er jo kjipt for butikken med kunder som går og venter i evigheter. Veldig synd. Jeg liker veldig godt Teutonia. De er veldig fine.

Eg kjøpte brukt Teutonia på finn.no, kjempefin 2013 modell! Ellers går det an å bestille på Teutonia sin hjemmeside trur eg! Har hatt Teutonia før, kjempegod og solid :)

Hadde og lyst på. Holdt på bestille fra kjopbarnevogn.no. Butikken ligger i Karlstad. Endte opp med kjøpe emmaljunga citycross som ligner litt på mistralen. Men var det super praktiske vendbare rattet på mistralen da..den har ikke city crossen

Back
Topp