Teutonia mistral s.. Noen erfaringer?

Meanrain

Blir kjent med forumet
Vi har skikkelig problem med å finne ut hvilken barnevogn som skal kjøpes.. Synes teutonia vognene virket veldig lette å trille, samtidig som de tar liten plass i bil. Men blir bagen fort for liten? Noen som har erfaringer med disse vognene, evt. har noen andre vogner å anbefale. Trenger en vogn som er lett å trille, men som også kan brukes på snø og grus. Må også ta forholdsvis liten plass når den legges sammen.

Jeg har ikke hatt den, men venninnen min hadde den og hun var superfornøyd og jeg synes den var flott. Hun hadde vognen som kombivogn med løs bag, og den var stor og praktisk. 

Vi har den! Kjempefornøyd :) Vi tok bort bagen før den ble for liten, men vi har lammeskinnpose og fotposen over igjen. Lunt og godt. Trilles og legges sammen lett. Eneste negative er at den ikke er så god på sørpeføre.. Men da kan man vippe over håndtaket og dra den på de store hjulene! Skulle dere få en baby til innen kort tid, kan dere gjøre som oss - kjøpe tautonia team cosmo! Da kan mykbagen fra enkeltvogna bare flyttes mellom begge vognene ;)

Takk for svar, begge to :) Kjekt å høre at noen er fornøyd med de, kanskje det blir en slik vogn her også da!

Hva med den nyeste til teutonia, be you!? Den ser utrolig snerten ut! Personlig foretrekker jeg lufthjul da det er mye snø her, men beyou ser flott ut!

Back
Topp