Teutonia Mistral med softbag - erfaringer?

[:D]
Måtte bare inn her og le litt av meg selv, som maser og maser og maaaaaser om disse vognene - vær snille og si fra om dere holder på å bli gale av meg da... [8|]

...noen som har denne? Vi har nesten bestemt oss for å vente og se om vi finner en sånn en nå - siden den altså skal være OK å frakte i vår lille bil. Dessuten ser den jo kul ut, og jeg har lest en del positivt om den. Men hører gjerne flere erfaringer...

jeg skal ha den i allefall, men har ikke fått testet den enda da kan du si[:D] var å så på den virket kjempe fin i allefall..

hei hei.. tror ikke den holder til barnet er 6-7mnd. ikke med vinterpose i hvertfall.. sjekk målene. jeg har en simo kombi og den er (innermål) 80*30 og varer til barnet er et halvt år ca. er ikke så glad i softbag personlig, syns de er litt slaskete, men det er jo en smaksak!! lykke til med valget ihvertfall[:D]

ORIGINAL: stineliten

hei hei.. tror ikke den holder til barnet er 6-7mnd. ikke med vinterpose i hvertfall.. sjekk målene. jeg har en simo kombi og den er (innermål) 80*30 og varer til barnet er et halvt år ca. er ikke så glad i softbag personlig, syns de er litt slaskete, men det er jo en smaksak!! lykke til med valget ihvertfall[:D]

Nei, det kan nok tenkes... men kanskje det ikke trengs heller helt til barnet er 7 mnd - man kan jo, som noen sa i en annen tråd, legge en madrass e.l. i bunnen av sportsvogndelen, og ha dyne og pose (softbag kan gjøres om til pose) oppå der... Vi får se. Men syns softbag virker veldig OK når man må en hel del ut og inn/opp og ned med barnet - kjekt å slippe å ta med hele vogna...

Du kan jo få helt nye vogner i sverige til den prisen da..

Back
Topp