teutonia fashion bag ?

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Noen som har en til salgs? understellet til den andre vogna mi ble ødelagt i går:( Kjipt! Var jo såå fornøyd med Emmaljunga city cross! Men nå må jeg ta i bruk teutonia s3 som jeg har hatt stående, men problemet er at jeg bare har sittedelen til den.. Og finner nesten ingen bagdeler til salgs på nett..for langt unna!

Å, så kjipt da :( Så typisk det er. Har ingen dessverre. Håper det dukker opp noe på finn snart da, eller så kan du jo prøve å legge samme innlegg ut på generelt :)

Fikk utrolig nok solgt vognen til mere enn hva jeg selv betalte for den da:D Så noe positivt kom det ut av det.. Mange som var interesserte:D

Men forsatt på leting etter ny bag til Teutoniaen :)

Wow! Da var det nesten like greit da. Hehe.. Foruten at du var veldig fornøyd med den, selvfølgelig :)
Men er bagen veldig dyr å kjøpe ny da? Hvis ikke er jo det en mulighet :)

Ja, var greit når jeg fikk litt fortjeneste for den. Kom godt med det :D

Var veldig fornøyd med vognen, men er jo ikke så ille den andre jeg har stående heller... en trehjuling, så blir litt lettere å svinge nå som vesla begynner og bli litt tung..

Koster vel 1600 ny i butikk.. men tenkte jeg heller skulle finne en på nett for 500. Kommer jo ikke til å bruke bagdelen så mye lengre tenker jeg.. hun vil egentlig sitte i vognen. Men sportsdelen synes jeg ikke passet til henne helt enda.

Har du byttet til sittedel?

Det skjønner jeg veldig godt. Lite vits å bruke mye penger på noe som i verste fall bare blir brukt 1 mnd :P

I vognen vår kan vi sette opp ryggen, så han får tittet litt. Men det er bare på kjøpesenteret når han ikke vil sove da. Når vi er ute på trilletur sover han alltid, så det har ikke vært nødvendig enda. Dessuten syns jeg han drukner litt i sittedelen. Den blir litt stor da han ikke sitter selv enda, og må støttes opp med voksiposen og pledd :P

kjekt med regulerbar rygg da;) Han blir sikkert mere våken og interessert i å følge med han også tenker jeg.. min er 6mnd nå og veldig interessert i å få med seg alt som foregår! :p

Åja. Da er han jo nesten stor nok til å bruke sportsdelen da :P
Min ble 5 mnd i går, men han begynner å kvikne til litt. Og det blir det vel bare mer og mer av :P

aah da kommer du til å merke stor forskjell på aktivitetsnivået mnd fremover!:D her rulles det av gårde for å få tak i ting, og ganske gira på å få rompa opp i været:P spennende tid fremover nå:D

Rulle rundt begge veier gjør han forsåvidt allerede :P Og når han ligger på magen trekker han beina opp under seg og ligger med rompa i været :P Kommer seg noen cm fremover da. Hehe

Hehe.. Morsomt å se de utforske litt på egenhånd!:) Kommer seg noen meter av gårde med rulling og iler seg litt av gårde på magen også her.. Så gleder meg bare til hun begynner å krabbe og løfte seg etter møblene og det som er.. men skummelt er det! Må begynne å sikre huset litt snart tenker jeg! Utviklingen deres skjer jo så plutselig, så greit å være forberedt:P hehe

Når utviklingen går så fort, føler jeg det er best å være føre var, så over påske så skal vi senke sengebunnen i springelsenga og. Om ikke lenge må vi vel passe på at ingenting ligger på gulvet :)

Ja, utviklingen skjer jo så plutselig. Ikke dumt å være føre var! Tenk det. Mange av babyene her inne er blitt et halvt år allerede. Tiden har gått veldig fort, og det skjer mye i tiden fremover. Det er kanskje like greit å sikre boligen nå, mens de enda er litt rolige :P

Ja ganske utrolig at tiden har gått så fort! Er så glad for at jeg skal ha permisjon frem til midten av oktober.. da er jenta litt over 1år :D og tiden mellom et halvt år og ett år skjer det mye spennende:)

Da har man endelig klart å skaffe seg en bag til slutt også, skal hente den på søndag;) Ble ikke mere enn 300kr;) greit det!

Understellet gikk i stykker når vi var på trilletur, hele greia bare datt sammen og i tillegg hadde hjulet blitt litt skjevt etter at en kjørte på vogna tidligere i uka.. så var et herk å komme seg hjem i alle oppoverbakkene med en bikkje på slep i tillegg:P Men fikk solgt den for det da, til og med for litt mere enn hva jeg selv betalte. :)

Huff da! Får du ikke satt hjulene på igjen? Du kan trykke i midten på hjulet, da får du satt hjulet litt lengre inn på stangen:) Gikk iallfall med min:)

De dekslene på midten faller av,; og inni der sitter det en ståltråddings som holder shiten på plass, den spretter ut, og da hjelper det ikke... :p Men skal visst få nye hjul der vi kjøpte vogna...

Back
Topp