teutonia barnevogn

blemis

Glad i forumet
Teutonia Mistral S

Noen som har erfaringer om denne vognen, lurer på å kjøpe den.. men er litt usikker.. såg i et gravidblad at den var dårlig i test.. Men har lest mye positivt om den.. så er så usikker..

Hvis det var den som kom dårligst ut i testen nå i vår, så har en kollega advart meg mot den fordi de ble veldig plaget med det som gjorde at den kom dårligst ut i testen. Men jeg mener at det er andre her inne som har skrevet at de var veldig fornøyd med den.
Det er vanskelig å bestemme seg for vogn. Du må ha lykke til med valget! [:)]

den virker som en ganske enkelvogn og lett, samtidig som den ikke tar så stor plass..
Tur det var noe med at ståle knakk under testen og at låsen kunne hoppe opp..
For ta meg en tur i mårra til forhandleren å spør litt ut om de har noe problmer me den og hva de anbefaler..

Jeg har egentlig en vogn fra før.. men den falt jeg skikklig pladask for.. har lyst på en litt sporty å lett vogn når jg skal ut å trimme etter hvert.. syns den jeg har nå er så tung..

Ja, det var noe med den låsen som holder vogna oppe, slik at den ikke klapper sammen mens man bruker den. Det var iallfall det kollegaen min slet med. Etterhvert fikk de den ikke i sporet lengre, så de følte seg ikke trygge på å trille med den. De hadde også problemer med å få den reparert, men det kan like gjerne ha vært butikken som solgte dem vogna som var vanskelig.
Jeg hadde ikke følt meg trygg med denne vogna...

hmm.. er ganske usikker på den.. men lest mye på den og finn bare positive tilbake melinger.. men jeg for høre med forhandleren.. så for vi sjå ka vi bestemmer oss for.. har jo egentlig den vognen som ble best i test fra før.. men syns den er så tung..

Har selv kjøpt Teutonia, men ikke den modellen. Mistral s er forresten på tilbud på www.kidsandcare.no.

I linken her er teutonias svar på den testen du snakker om: http://www.kidsandcare.no/index.cfm?id=161796

I denne linken ligger det brukererfaringer på vognen: http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-mistral-s.html (bare en erfaring på denne vognen).

Hvis ikke du må ha den vognen så har de jo veldig mange liknende modeller uten muligheten til å snu på håndtaket (fun, cosmo, lambda). Det var jo den mekanismen som røyk i testen.

Som sagt, så mener jeg at det er noen som har skrevet her tidligere at de har vært fornøyd med vogna. Kanskje det går på om man er heldig med vogna eller ikke? Det er jo folk er jo både fornøyde og misfornøyde med nesten alle vognmodellene. Du får sikkert flere tilbakemeldinger på denne i løpet av dagen. [:)]

jeg tror jeg så denne bli testa på tv2 hjelper deg....da knakk den sammen når man trillet den ned for en fortauskant, slik at babyen hadde blit slengt i bakken eller "bretta sammen" eller noe....[8|]hvis jeg ikke blander med en annen vogn da...se på tv 2 hjelper deg sin nettside og se om du finner testen der da![;)]

Ikke velg vognen...når en får en baby i juli, blir ofte bagen for liten til vinteren.Den er liten og lav, så også vondt i ryggen for deg som skal løfte ungen ut og inn

jeg har kjøpt meg teutonia barnevogn. har ikke fått brukt den enda da, men den er veldig sporty og lett:)

ORIGINAL: katekitta

Ikke velg vognen...når en får en baby i juli, blir ofte bagen for liten til vinteren.Den er liten og lav, så også vondt i ryggen for deg som skal løfte ungen ut og inn

Det er jo lik bag til alle teutonia vogner....? så du mener da at man ikke skal velge teutonia generelt??

Back
Topp