teutonia barnevogn

Y_lill

Glad i forumet
Prøver å orientera meg i barnevognjungelen og lurer litt på teutonia prestige eller ei anna teutoniavogn. Skal testa Easywalker qtro og, men likar ikkje den like godt etter det eg har lest.

Erfaringar?

Vi har kjøpt teutonia mistral S, og jeg synes den er kjempe fin og god å trille! (har hatt min 2 åring på prøvetur;) Det er ikke lett å velge,så lykke til!:):)

Den er ein av favorittane, den og prestige. Likar tanken på handbrems! :) Korleis er hjul og demping på den? Hadde eigentleg håpt å få lufthjul, men byrjar å innsjå at det er vanskelig å få alt i ei vogn :)

hjulene er harde, men det er veldig god demping!:)

Vi har prestige vogna, synes kanskje hardbag delen er litt liten..
Men ellers er vi kjempe fornøyd med vogna

Til Easywalker sine vogner er det mye som er forandret. Det er mye enklere å komme til i kørgen under vognen, det er i tillegg glidelås på den kørgen. Regntrekket har de også forbedret. Vognen er stabil og velter ikke, fungerer også kjempe godt i alle terreng.

Her skal det definitivt prøvetrillast!  Er dei to som er favorittane, men mykje kan jo forandra seg i butikken.

Er Prestige tung å trilla/svinga? Er det eg lurer litt på med at framhjula ikkje er svingbare, lett for at det vert tungt...

Synes ikke den er tung å trille i det hele tatt.
Digger vogna og fargene som du kan få den i.
Eneste er at hard bag er litt liten.

Back
Topp