Tette søsken

• Trådstarter Trådstarter #2
  • Opprettet Opprettet

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
B

Last edited:
Gratulerer med en i magen:) har desverre ingen søskenvogn, pga mangel på plass.. hehe..

☆★hilsen meg★☆

Hei,

Jeg var med her før vi fikk semptemberbarna, men har ikke vært aktiv etter det. Nå venter vi en liten en til til sommeren, og jeg ser st flere av dere har forholdsvis tette barn. Så, noen gode erfaringer med søskenvogn her?
Gratulerer :)
Har en billig type,4 me fra babyshop :)
Har vært veldig fornøyd. Har ikke prøvd noen andre. Men,bruker den kun i perioder når jeg er alene. Nå vil ikke storebror på 2 år sitte i vogn mer...

Men,spørs hvor stor forskjell du får? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk :)
Hva gjør du med dine små ifm trilling da Anita74? Har du ståbrett eller noe?

Tar gjerne imot tips til andre løsninger:)

Min september12 gutt kommer til å være 22 mnd når nr 3 kommer, så tipper det vil være praktisk med søskenvogn.

Eldstejenta vår er 6 år, så hun klarer å gå:)

Skrev feil nick på deg:) anita87 mente jeg :)

Vi har bumbleride indie twin. Når lillebror kommer så er storesøster 18/19 mndr. Vi valgte denne vogna pga at den er så lang i ryggen, god plass i, snuppa satt godt i den og så litt utseende og at vi fikk et godt tilbud ;-) kommer til å bruke vogna en del siden vi ikke har bhg plass tror jeg. Greit å kunne sette storesøster i vogn når vi er på lange turer og slikt.

Jeg skal prøve meg frem med bæring før vi vurderer å kjøpe tvillingvogn:-)

Min november 12 gutt blir storebror i februar 14, (dvs 15mnd mellom) vi hadde tfk twinner twist duo, men solgte den i år... Veldig fin, men litt tung...
Skal kjøpe carena double swing... Billig og god vogn...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp