Tette melkekjertler!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...ja!
Har verk i puppen, er vondt når Hermine er borti den:eek:
Har akkurat pumpa, kom bare bittelitt ut og føler meg ennå melkesprengt:oops:
MEN er det varme eller kulde man skal legge på for å løsne de opp???

Er det ikke varme da?
Høres ikke noe godt ut!
Sjekk ammehjelpen for tips!

...ja!
Har verk i puppen, er vondt når Hermine er borti den:eek:
Har akkurat pumpa, kom bare bittelitt ut og føler meg ennå melkesprengt:oops:
MEN er det varme eller kulde man skal legge på for å løsne de opp???

Det der er virkelig ikke no godt :eek: Jeg stakk i dusjen og masserte kulene under varmt vann når jeg fikk tette melkeganger.

Da prøver jeg varme!!!
Er ikke noe godt nei:(

Høres veldig vondt ut, håper varmt vann hjelper.

Uff, det er forferdelig! Føler med deg ! Jeg hadde så vondt en gang at jeg dro på legevakten med det.. Legen sa at det kun var sitat: "brutal håndmelking" som hjalp, og han anbefalte å ta smertestillende først, og så gjøre det i dusjen. Er ikke lett å bytte ammestilling når man pumper.. Håper det gir seg :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ta en varm dusj og håndmelke i dusjen, det skal hjelpe. Føler med deg, det er utrolig vondt:oops::eek:

Uff, det er forferdelig! Føler med deg ! Jeg hadde så vondt en gang at jeg dro på legevakten med det.. Legen sa at det kun var sitat: "brutal håndmelking" som hjalp, og han anbefalte å ta smertestillende først, og så gjøre det i dusjen. Er ikke lett å bytte ammestilling når man pumper.. Håper det gir seg :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Aiaiai, DET hørtes ikke noe godt ut:(
Skal pumpe nå, og massere mens jeg pumper og så forsøke å få snuppa til å amme det løs i natt... Funker ikke det får plan B være håndmelking i morra!

Fikk ut endel nå! Klemte hardt rundt puppen mens jeg pumpa, og da kom det plutselig 100ml ut, har bare fått 40-50ml i flere dager! Gjør fortsatt vondt, men er ikke hardt. Håper det har løst seg nå!!!

Fikk ut endel nå! Klemte hardt rundt puppen mens jeg pumpa, og da kom det plutselig 100ml ut, har bare fått 40-50ml i flere dager! Gjør fortsatt vondt, men er ikke hardt. Håper det har løst seg nå!!!
Åh!
Håper det hjalp!!!

Hermine tok resten i natt, så er helt fin nå:D

Så godt å høre! Jeg fikk tette melkekjertler da vi kommhjem fra sykehuset med snuppa. Jeg var så hoven på puppene og helt opp under armene og melka spruta så jeg måtte på legevakta til en ung mann som holdt på å le seg ihjel ;-p det var søndag, men heldigvis er apoteket søndagsåpent så vi fikk tak i pumpe!

Var jo ikke ferdig å skrive..
Jeg fikk beskjed om å pumpe annenhver time, og det økte jo produksjonen enda mer..hihi..
Men massasje i dusjen hjalp mye, og smertene for etter noen dager :-)
Veldig godt å høre at du filk bukt med det så fort! :-)

Var jo ikke ferdig å skrive..
Jeg fikk beskjed om å pumpe annenhver time, og det økte jo produksjonen enda mer..hihi..
Men massasje i dusjen hjalp mye, og smertene for etter noen dager :-)
Veldig godt å høre at du filk bukt med det så fort! :-)
Herlig å komme til legen for så å bli ledd til:p:eek:;)
Har jo ikke sjans til å pumpe hver 2.time når jeg er alene med en hyper larve:p så er veldig glad for at det løsna så fort!!!

Så ere påan igjen! :confused:
Den venstre puppen har visst plutselig fått en melkeblokkade! :eek:
Daglig blir det harde kuler og må klemme hardt rundt puppen mens jeg pumper, for å overhode få ut noe:confused: nå verker det igjen :oops:
Hva i alle dager er det som foregår?

Så ere påan igjen! :confused:
Den venstre puppen har visst plutselig fått en melkeblokkade! :eek:
Daglig blir det harde kuler og må klemme hardt rundt puppen mens jeg pumper, for å overhode få ut noe:confused: nå verker det igjen :oops:
Hva i alle dager er det som foregår?

Jeg hadde det sånn de gangene Asle fikk for seg å øke uten å følge opp etterpå o_O:eek: men det gjelder jo ikke for deg som pumper jevnt hele tiden.. Håper du finner ut av det så du kan forebygge! Det der er skikkelig vondt! :(:eek:

Jeg hadde det sånn de gangene Asle fikk for seg å øke uten å følge opp etterpå o_O:eek: men det gjelder jo ikke for deg som pumper jevnt hele tiden.. Håper du finner ut av det så du kan forebygge! Det der er skikkelig vondt! :(:eek:
Hun tømte heldigvis to gang i natt, så nå er kulen borte igjen! Tror rett og slett jeg må amme mer på den puppen om natta! Blir som oftest den andre jeg ammer på, for hun får bedre sugetak på den :confused::p;)

Back
Topp