Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
...ja!
Har verk i puppen, er vondt når Hermine er borti den
Har akkurat pumpa, kom bare bittelitt ut og føler meg ennå melkesprengt
MEN er det varme eller kulde man skal legge på for å løsne de opp???
Aiaiai, DET hørtes ikke noe godt utUff, det er forferdelig! Føler med deg ! Jeg hadde så vondt en gang at jeg dro på legevakten med det.. Legen sa at det kun var sitat: "brutal håndmelking" som hjalp, og han anbefalte å ta smertestillende først, og så gjøre det i dusjen. Er ikke lett å bytte ammestilling når man pumper.. Håper det gir seg![]()
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Takk for det!
Åh!Fikk ut endel nå! Klemte hardt rundt puppen mens jeg pumpa, og da kom det plutselig 100ml ut, har bare fått 40-50ml i flere dager! Gjør fortsatt vondt, men er ikke hardt. Håper det har løst seg nå!!!
Hermine tok resten i natt, så er helt fin nåÅh!
Håper det hjalp!!!
Så godt å høreHermine tok resten i natt, så er helt fin nå![]()
Hermine tok resten i natt, så er helt fin nå![]()
Herlig å komme til legen for så å bli ledd tilVar jo ikke ferdig å skrive..
Jeg fikk beskjed om å pumpe annenhver time, og det økte jo produksjonen enda mer..hihi..
Men massasje i dusjen hjalp mye, og smertene for etter noen dager![]()
Veldig godt å høre at du filk bukt med det så fort!![]()
Så ere påan igjen!
Den venstre puppen har visst plutselig fått en melkeblokkade!
Daglig blir det harde kuler og må klemme hardt rundt puppen mens jeg pumper, for å overhode få ut noenå verker det igjen
Hva i alle dager er det som foregår?
Hun tømte heldigvis to gang i natt, så nå er kulen borte igjen! Tror rett og slett jeg må amme mer på den puppen om natta! Blir som oftest den andre jeg ammer på, for hun får bedre sugetak på denJeg hadde det sånn de gangene Asle fikk for seg å øke uten å følge opp etterpåmen det gjelder jo ikke for deg som pumper jevnt hele tiden.. Håper du finner ut av det så du kan forebygge! Det der er skikkelig vondt!
![]()