ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Dette er fjerde barnet eg ammer, mini blei født for ei veka siden og melka kom natt til Søndag, alt har gått uproblematisk og ikkje vært noko sår, kun litt øm i starten. Men, på Mandag oppdaga eg ein klump/full melkegang på venstre side av høgre bryst, opp mot haka liksom, og beit meg merke i at den var konstant. Har altså vært konstant siden mandag. Spurte om den på sjukehuset idag (blir følgt opp pga gulsot) men fekk null råd og tips og barnepleier var heilt sånn ja, nei.....
Eg er ikkje rød eller øm eller vond, men det er hardt der konstant. Har prøvd å amme med haka til baby mot det eg rekner med er tett melkegang, men veldig vanskelig vinkel
Nokon som har råd? Er dette tett melkegang? Aldri hatt det før og null erfaring. Hadde rekna med det ville gi noko meir symptom om det var det, men kanskje det berre plutselig smeller når det smeller? Einaste eg merker er at utdrivelsen på det brystet er smertefull nå, men det har eg vært borti før og i oppstartsfasen
Eg er ikkje rød eller øm eller vond, men det er hardt der konstant. Har prøvd å amme med haka til baby mot det eg rekner med er tett melkegang, men veldig vanskelig vinkel
Nokon som har råd? Er dette tett melkegang? Aldri hatt det før og null erfaring. Hadde rekna med det ville gi noko meir symptom om det var det, men kanskje det berre plutselig smeller når det smeller? Einaste eg merker er at utdrivelsen på det brystet er smertefull nå, men det har eg vært borti før og i oppstartsfasen

Jeg fikk masse hjelp der da minsten her hadde et problem som hs ikke klarte å finne ut av.
Lykke til!