Tette melkeganger

inaxoxo

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg fikk tette melkeganger på ene brystet for 5-6 dager siden, og har hatt kraftig "influensa" pga det med høy feber, vondt i kroppen og kvalme. De tette melkegangene forsvant etter 1 dag, men de andre symptomene blir bare verre! I natt våknet jeg i en dam av svette etter en rekke heftige feberfantasier... Veldig slitsomt å ha 100% ansvar for bebis når jeg er så dårlig og samboer jobber hele tiden..

Spm er; er det vanlig å ha influensa-symptomene så lenge etter at melkegangene ikke er tett lengre??

Ringte legevakta og fikk ei krass dame som omtrent fnøs av meg, hun trodde det var vanlig influensa og jeg burde bare ta paracet og legge meg. Uaktuelt sa jeg, og får heldigvis komme opp nå snart.. Jeg ringer da vel ikke legevakta for influensa :p

Tror det kan være det, ja.. men har ikke vondt i selve brystene lenger, det hadde jeg bare 1 dag :S Ja ja, får høre hva de sier..

Ja høres sånn ut - stå på kravene og få tatt en CRP hvertfall!

Jeg har hatt både brystbetennelse (maaaange ganger) og tette melkeganger. Ved brystbetennelse gjorde brystet vondt mye lenger enn 1 dag, så det hørtes ikke veldig ut som det. Muligens vanlig influensa som har kommet samtidig?

Jeg fikk tette melkeganger på ene brystet for 5-6 dager siden, og har hatt kraftig "influensa" pga det med høy feber, vondt i kroppen og kvalme. De tette melkegangene forsvant etter 1 dag, men de andre symptomene blir bare verre! I natt våknet jeg i en dam av svette etter en rekke heftige feberfantasier... Veldig slitsomt å ha 100% ansvar for bebis når jeg er så dårlig og samboer jobber hele tiden..

Spm er; er det vanlig å ha influensa-symptomene så lenge etter at melkegangene ikke er tett lengre??

Ved brystbetennelse har det hvertfall hos meg vært smertefullt i langt mer enn en dag. Smertene i brystet pleier da å vare konstant. Høres kanskje mer ut som influensa hos deg?

Var og tok CRP på legevakta og fikk sjekka ut en del ting, og det ble konkludert med brystbetennelse ja.. Smertene i brystet kom sterkt tilbake nå i ettermiddag, og legen ga meg antibiotika-kur! Glad for at jeg dro opp dit i alle fall.. Heldigvis har paraceten tatt den verste støyten nå i kveld slik at jeg kan kose meg litt med bebis før leggetid <3 Hater å ikke ha overskudd til å være på topp for henne..

Var og tok CRP på legevakta og fikk sjekka ut en del ting, og det ble konkludert med brystbetennelse ja.. Smertene i brystet kom sterkt tilbake nå i ettermiddag, og legen ga meg antibiotika-kur! Glad for at jeg dro opp dit i alle fall.. Heldigvis har paraceten tatt den verste støyten nå i kveld slik at jeg kan kose meg litt med bebis før leggetid <3 Hater å ikke ha overskudd til å være på topp for henne..

Godt du fikk hjelp! Brystbetennelse er grusomt, riktig god bedring-håper du kommer deg kjapt!

Godt du fikk hjelp før det gikk lengre! God bedring!

Back
Topp