Tette melkeganger seff!

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Jeg ga opp ammingen og nå har jeg seff fått tette melkeganger. WHAT TO DO? Kan det gå vekk med hyppig håndmelking?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vet ikke hvordan det er med håndmelking, men jeg fikk det en gang og pumpa for å tømme brystet ordentlig flere ganger. Da gikk det bort :) Men så har jeg også hatt to episoder der det ikke hjalp og jeg fikk betennelse.. Jeg ville forsøkt å få tømt det ordentlig iallfall..

Mener en kan gå til lege å få noen tabeletter som skal være med på å drive ut/bort melka viss en ikke skal amme ? ;)

Jeg har fått nesespray hos legen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mener en kan gå til lege å få noen tabeletter som skal være med på å drive ut/bort melka viss en ikke skal amme ? ;)

Jeg fikk de, men det var veldig mye bivirkninger :( Så jeg tok en kvart tbl og ikke mer, og de var dyyyre :p Men det er jo ikke alle som får bivirkninene da :)

Åh.. Det visste jeg ikke ..
Har bare hørt om de.. Aldri prøvd selv.. ;)

Nei er sikkert best å ikke vite om de før man tar de og, så går man ikke å kjenner etter bivirkningene. Jeg visste jo at man kunne få bivirkninger, men ville bare ha bort melka fortest mulig så tok en likevel. Men det var nesten som å være gravid igjen med masse plager, og det er jeg litt ferdig med for en stund :p

Back
Topp