Bkno9225772
Første møte med forumet
Jeg sliter så utrolig mye med alt som har med bryster og amming å gjøre. Finn ett bryst- eller ammerelatert problem og jeg har helt sikkert hatt det. Begynner å revurdere hele greia.. Uansett, noe jeg sliter spesielt mye med, er tette melkeganger. Får dem daglig, og bruker mye tid på å få fjernet dem. Nå har det seg derimot slik at jeg har to store, røde, harde og ømme kuler, en i hvert bryst, som ikke går bort og som ikke minker uansett hva jeg gjør. Har hatt begge i et par uker. Gikk til lege som sa at jeg bare måtte fortsette å massere osv, for uten feber var det ingenting han kunne gjøre. Nå lurer jeg på om det virkelig kan stemme at tette melkeganger som varer i ukesvis er særlig heldig, selv uten feber. Jeg er stygt redd jeg nå er borti nok et bryst- og ammerelatert problem: abscess.
Er det noen som har hatt tette melkeganger i ukesvis som til slutt gikk bort uten at det var abscess som måtte dreneres? I så fall, hva gjorde du for å få løsnet dem?
Er det noen som har hatt tette melkeganger i ukesvis som til slutt gikk bort uten at det var abscess som måtte dreneres? I så fall, hva gjorde du for å få løsnet dem?