Tette bihuler

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Blir smågal. Har slitt med et skikkelig virus i flere uker, og det har satt seg skikkelig i bihulene. Vil ikke sleppe taket, og lurer på om noen har noen gode råd? Går rundt med kronisk trykk i over øyenbrynene og i neseroten. Har prøvd mye, så spørst om jeg bare må ri det ut :p Har begynt å skylle med nesehorn, og det virker som om det har løsnet litt i nesa, men i panna vil det ikke gi seg :/

Kok opp vann med eucalyptus? Å ha hodet over?
Jeg slet mye med bihulenne tidliger,fikk tabletter til legen for det tilslutt...

Kok opp vann med eucalyptus? Å ha hodet over?
Jeg slet mye med bihulenne tidliger,fikk tabletter til legen for det tilslutt...

Kanskje jeg må prøve med eucalyptus. Har bare prøvd med varmt vann da jeg ikke hadde noe å tilsette. Har vært hos legen, og går på antibiotika pga lungebetennelse. Skulle jo trodd den ville ta dette og. Bortsett fra bihuler, føler jeg meg ganske bra. Også fått Rinexin, men bare tatt et par, siden jeg er litt usikker på reaksjoner.

Kanskje jeg må prøve med eucalyptus. Har bare prøvd med varmt vann da jeg ikke hadde noe å tilsette. Har vært hos legen, og går på antibiotika pga lungebetennelse. Skulle jo trodd den ville ta dette og. Bortsett fra bihuler, føler jeg meg ganske bra. Også fått Rinexin, men bare tatt et par, siden jeg er litt usikker på reaksjoner.
Fungerte med å løse opp for meg med eucalyptus i allefall :)
Men måtte få medisin for å ta knekken på det...

Har kronisk bihulevondt.
Bruker peppermynteolje flere ganger pr dag mot smerter i ansiktet og tett nese.
Kjøpt på helsekost.

Idag prøvde jeg noe nytt. tok noen dråper med honning i hvert øye, svidde skikkelig i 1-2 minutter. Øynene og nesa rant i ett kjør, fikk renset skikkelig.
Kan være verdt et forsøk?

Har kroniske bihuleproblemer.. Bruker en nesespray som har blitt redningen for meg! Før jeg fikk den, hjalp det bittebittelitt med rinexin.. God bedring <3

Back
Topp