Tette bihuler hos baby

Kona til ET

Forumet er livet
Noen tips til å løsne litt på gørret???? Har en liten knøtt som er så tett at han ikke får sove stakkars[:(]

ingen????

Barn har ikke bihuler..
Ikke spedbarn/småbarn hvertfall!

ok.....hmmmm.... da så[8D] men det endrer ikke det faktum at han er så tett at han ikke får puste da[8|]

barn under 7-8 år har ikke bihuler faktisk..  ;)

gi han nesedråper kanskje? det finner saltvann og vanlige.. før han får de vanlige hadde jeg snakket med lege. jeg fikk gi vanlige i blant til min gutt da han var baby fordi han var ofte veldig tett, grunnet annen sykdom.

Vi gir saltvannsdråper nesten kvar natt.
Ho er 1 år, og har vore av og på plaga sida fødslen.

Mitt beste tips er å heve fotenden på senga, og dryppe med saltvannsdråper rett før hn legger seg.

Dråper funker bedre enn spray.

ORIGINAL: Villemoen

Mitt beste tips er å heve fotenden på senga, og dryppe med saltvannsdråper rett før hn legger seg.

takk for tips, da hever vi fotenden på senga. Har brukt spray på han hittil, men får gå til innkjøp av dråper i morra[:)]

ORIGINAL: *ToSmå*

Ämmer du enda? Hvis du gjør det så sprut morsmelk i nesen, :)

Funka! Tusen takk[:D]

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: *ToSmå*

Ämmer du enda? Hvis du gjør det så sprut morsmelk i nesen, :)

Funka! Tusen takk[:D]

Skulle akkurat nevne samme forslag som tosmå[:)]
Bra at det funka[:)]

ORIGINAL: Villemoen

Jeg hadde heller hevet hodeenden enn fotenden....

Ellers så hadde jeg også brukt saltvannsspray[:)]

Er det kommet så langt at ikke morsmelk funker så er tipset å spyle med saltvann! Yngstemann her var skikkelig tett som baby og en ampull i hvert nesebor var rådet fra legen..

Ellers så er det et lite triks å få barnet til å nyse samtidig som man holder for den ene åpningen. trykket tømmer en side om gangen[8D][;)]

hahaha.. heve fotenden.. haha.. den var god..

hodeendten ja.. og bruk en nesesuger så får du ut det meste..

Back
Topp