Tette barn

Fru95

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
✨Juniverse 2026✨
Noen som har eller venter to tette barn? Vi viste at vi ville ha to ganske tette så her sitter vi med en baby på 4 måneder og en positiv graviditetstest. Nå når to tette plutselig er en realitet så er det mange tanker som flyr gjennom hodet.
Ser heldigvis postitivt på det men litt erfaringer eller tanker fra andre hadde vært supert

Ikke så tette som dine vil bli, men har 2 barn med 18 måneder imellom. Yngste var 9 mnd når jeg ble gravid

Blir to tette her. Eldste er 14 mnd nå og jeg er gravid. Hen rekker ikke fylle to før neste kommer

Har ei født 02.2009, ei som er født 03.2010 og ei som er født 10.2011. De er svært knyttet til hverandre. Anbefales❤️

Har to gutter med 15 mnd imellom, var noget heftig når 3års "trassen" traff samtidig men nå er de 8 og 9 år, og de har altså så mye glede av hverandre <3

Er nå gravid med barn nr 3, er mer spent på hvordan det blor å starte på nytt med babytilværelsen.. ble fort ferdig forrige gang‍:'P

Vi har to relavtvt tette, 20 mnd og jeg vil ikke anbefale det til noen egentlig XD
Nå er eldste 3.5, yngste 2 neste mnd og da blir det ved nesten tre mellom spiren og henne.
Syntes det er fint mellomrom der. Ble ferdig med amming, sovingen på de to eldste er på plass og man har kommet seg mer fysisk :) WHO anbefaler også minimum 2 år mellom graviditet for kroppen sin del.
4 mnd er tett ja , jeg hadde ikke engang menstruasjonen tilbake så tidlig :D Min svigerinne har såpass tette, 14 mnd mellom første og neste.

Vi har to relavtvt tette, 20 mnd og jeg vil ikke anbefale det til noen egentlig XD
Nå er eldste 3.5, yngste 2 neste mnd og da blir det ved nesten tre mellom spiren og henne.
Syntes det er fint mellomrom der. Ble ferdig med amming, sovingen på de to eldste er på plass og man har kommet seg mer fysisk :) WHO anbefaler også minimum 2 år mellom graviditet for kroppen sin del.
4 mnd er tett ja , jeg hadde ikke engang menstruasjonen tilbake så tidlig :D Min svigerinne har såpass tette, 14 mnd mellom første og neste.
Vil heller ikke anbefale det :p

Har ei på 1,5 som akkurat rekker og bli 2 år før neste kommer. Spent på hvordan det blir

Mine er det 15 mnd mellom, minstemann er nå 4 mnd. Jeg syntes det var veldig tøft å være høygravid, barnehagestart og mye løfting av storebror ( god bekkentrening da). Vi fikk en periode med søskensjalusi, men det løsnet etter sommeren. For oss funket det at vi har hatt rutiner vi har fulgt nøye og har hatt begge barna med på det meste vi har gjort. Nå vil storebror helst bare kose med lillebror. Masse lykke til, og gratulerer :)

Jeg har 2 år 3 mnd mellom de to eldste. Og valgt å gå for 3 år denne gangen pga det var så intenst. Hadde to bleiebarn i et år, største skulle slutte med daglur akkurat når hun kom…
Alt går jo, og nå er de ofte flinke til å leke sammen. Men jeg syns det var litt tøft.

Jeg har en gutt som blir to år i november og venter baby nr. 2 i april. Veldig spent på hvordan livet blir med to kontra en.

Har en på 9mnd, så blir relativt tett. Var ikke planlagt at de skulle være så tette.

Har ei på 10,5mnd og venter baby igjen i april. Aner ikke hva jeg har i vente, og på en måte er jeg litt glad for det. Forventet travle tider, men ser frem til å bli «fort ferdig» med bleier og det :)

Håper og tror at de får et nært bånd og godt selskap av hverandre.

Har ei på 19mnd og venter neste slutten av april, så blir 2 år og 4mnd. Er 38, så har ikke tid til å vente, rett og slett. Tror det skal gå fint jeg.

Back
Topp