Tette barn??

blomst3

Blir kjent med forumet
Er det flere her inne som venter tette barn? Hvor gamle er dere og ungene deres? Jeg er 22år og har en gutt på 5år og en gutt på 6 måneder og venter mitt tredje barn mars neste år, så blir bare 13.5 mnd mellom de!  Blir nok veldig travelt!

Jeg venter ikke tette barn denne gangen. Men har to tette fra før, gutter som nå er 6 og 7 år og det er helt supert!! Akkurat nå sitter de ved kjøkkenborden sammen med meg og i mens jeg er på pc'n spiller de kortspill :) Er bestevenner og utrolig glad i hverandre. 
Det er kjempe mye jobb de første 2 1/2 året til den yngste men etter det begynner de å leke litt sammen og ha glede av hverandre. 
Selv om jeg kan godt tenke meg å "bare" få et barn nå og nyte tiden med EN liten kan jeg også veldig godt tenke meg å få to tette igjen, det er jo så herlig å ha lekekammerat og en bror/søster som barnet er veldig knyttet til. 

Lykke til i svangerskapet, det kan jo bli litt tøft hvis du får noen svangerskapsplager og å ha en baby hihi
Og kos deg med tiden fremover! Du kommer til å le av det seinere :) 

Jeg venter attpåklatt denne gangen, men har to tette fra før av.

Det var tøft en periode, men jeg hadde gladelig gjort det igjen :)

Til og med storebror som er noen år eldre enn de har glede av søstrene sine når vi er på ferie, ol :)

Gled deg, det er helt fantastisk :D

Hei.
Jeg er 18 år :) og har tvillinger på 5 mnd, og venter min 3. til mars så det blir rundt 12.5 - 13. mnd mellom de.. Gleder og gruer meg til å se hvordan det går :)

De to første er det to år og fire mndr mellom, mellom yngste og marsbabyen blir det to år og sju-åtte mndr :) så ikke så veldig tett da. Men litt! ;)

19 mnd mellom jentene mine, og ser fordelene med det. Når man får tett, er man så inn i situasjonen, at man ikke vet om annet. Jentene har mye glede av hverandre. Beste venninner, liksom tvillinger, og krangler som busta fyker til tider. Ulempen kan vel være at det er lett å glemme at den eldste er eldst og den minste er minst. Behandle dem likt, selv om de er i to forskjellige alder. En annen fordel, er at man slipper å begynne på'n igjen. Pause i bleieskift ville ikke vært noe for meg. Hadde ikke problemer med trappegrinden, men da den ble tatt ned, for så å komme opp igjen etter 2 måneder var ikke så greit. :P

Jeg får 18 måneder mellom mine 2 nå :) Er veldig skeptisk men tenker at det blir kjempefint for lillemann å ha en bror eller søster  som ikke er så stor aldersforskjell på :)

Jeg får 18 måneder mellom mine 2 nå :) Er veldig skeptisk men tenker at det blir kjempefint for lillemann å ha en bror eller søster  som ikke er så stor aldersforskjell på :)

Back
Topp