Tette barn.. sjalusi?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Hei!
Noen som har tette søsken, 15mnd mellom?
Jeg trodde kanskje han var for liten til de store reaksjonene, men tror jeg har tatt grundig feil. Den blide godgutten min er nesten borte :( han hyler og skriker for det aller meste... er ikke noe gøy lenger. Går det noen gang over?
Sliten og lei 2 barnsmamma...

Ja, det går over. Bare vær ekstra tålmodig, dette er en stor omveltning for han. Det kan være tungt for alle parter å lære balansen når man brått blir to unger som skal få sitt.

Jeg har ikke så tett som 15mnd, vi har 19mnd mellom :) vi har ikke hatt såå mye sjalusi, men noe har det selvfølgelig vært. Nå er eldste 2,5 og minsten er 11, og de har så utrolig stor glede av hverandre nå etter han har blitt mobil og henger med på leken :p enda er det små ting vi må passe på, men det blir bedre og er så verd det :Heartred

Har 15 mnd mellom mine. Storebror hadde en liten periode med sjalusi når lillesøster lærte å sitte. Tror det gikk opp for han at hun ikke alltid vil være der nede på gulvet hvor han kan gjemme leker i høyden :p gikk heldighvis fort over. Foruten denne perioden har det ikke vært noe sjalusi, de har et like tett bånd som tvillinger. Storebror sier klart ifra hvis lillesøster ikke får det samme som han. Skal han ha vann skal lillesøster også få vann osv.

Blir straks 2 tette her også, og er veldig usikker på hvordan det skal gå med sjalusi. Håper storebror takler å bli storebror.:nailbiting:

Back
Topp