Tett tårekanal...

Linka

Gift med forumet
Har vært hos legen med Alexander idag og har nå en stor klump i magen.
Han har hatt tett tårekanal siden han ble født og legen sa at han måtte sende henvisning til barnepoliklinikken i østfold for at de skulle vurdere det.

Da vi satt der sa han : Jeg tror nok vi må stake opp tårekanalen.
Ok, svarte jeg.
Men da må han sove, sa legen.
Ok, svarte jeg igjen og tenkte ikke noe over det.
Ja, han må i narkose altså, sa legen.

Kjente at en klump falt ned på hjertet mitt. Fikk lyst til å gråte. Kjente halsen snøret seg. Mitt lille gull i narkose ?? Han er jo bare 4 mnder.

Sikkert bare dumt å reagere slik for de vet jo hva de gjør og det er jo ingen stor operasjon pluss at mange unger har sikkert gjordt det før, men ikke lille gutten min...
Når jeg ser for meg at han ligger der kan jeg ikke unngå og tenke på om noe galt kan skje.

Beklager at det ble litt langt, men jeg måtte bare fortelle dere. Vet at dere er her for meg og det betyr mye.

Klemmer

Oj...Ikke moro!
Men greit å ta det nå da,da glemmer de det jo med en gang igjen.
Går nok helt fint skal du se!!![:)]

Går nok bra skal du se - lykke til Linka og lillegutten![:)]
*klem*

Takk alle sammen. Regner med at det går bra, men blir bare litt bekymret.
Klem

Skjønner deg veldig godt!! Som student var jeg med på operasjoner av barn, men det ble noe langt annet når det var mitt eget barn som skulle i narkose. Og han var 4 år første gangen. Men som flere sier her, så er det jo et lite "inngrep" og en lett narkose! Lykke til!

Næmmen stakkar liten da!!!
og deg som er bekymret mor....hadde nok reagert på samme måte ja...

Da Rikke skulle trekke to tenner nekta jeg å dope henne ned før de prøvde
med vanlig bedøvelse.... og det gikk fint med vanlig heldigvis!
Det går helt sikkert kjempebra med litjeprinsen skal du se! [:D]

Skjønner godt at du er bekymra, men dette går bra skal du se. Også så godt å få det overstått. Mange cyberklemmer til deg fra meg

Ikke rart du ble overasket nei! Jeg ønsker lillegutten din masse lykke til med operasjonen!

Takker for alle de flotte ønskene. Går helt sikkert bra, men jeg kan ikke noe for det. Er bare litt nærvøs.
Klem

Det hadde jeg også vært Linka! Men det er bare slik det skal være med oss mødre [;)] Det viser bare du er en god mor [:)]

Signerer snusken jeg Linka...du er nervøs fordi du er en flott mamma
 som er så gla i sønnen sin atte![:D]

Stakars liten [&o]
Vet hvordan du føler det. Første gang Ole Martin var i narkose motte han nå 2,5 kilo men dagen kom og han hadde bare kommet til 2,3 kilo.
Var ikke mye gøy å sende han inn dørene kan si tårene trilla lenge da [:(]

Men alt gikk kjempe bra og det kommer det til å gjør me dere og [:D]

Masse masse lykke til
Stor klem til deg

ORIGINAL: Linni

Stakars liten [&o]
Vet hvordan du føler det. Første gang Ole Martin var i narkose motte han nå 2,5 kilo men dagen kom og han hadde bare kommet til 2,3 kilo.
Var ikke mye gøy å sende han inn dørene kan si tårene trilla lenge da [:(]

Men alt gikk kjempe bra og det kommer det til å gjør me dere og [:D]

Masse masse lykke til
Stor klem til deg

Det hørtes ikke morro ut. Vet jo at denne lille operasjonen ikke er så mye, men allikevel...
Så nydelig bilde du har av gutten din Linni.
Klem

Du skriver den lille oprasjonen, for dere er den kjempe stor og grusom.
Legene er så flinke me å si den "lille" men så lenge det er vårt kjøtt og blod som skal igjenom ting er det ikke gøy.
Håper det går fort så du slipper å grue deg så alt for lenge. Er så mye værre.
Masse masse lykke til.
Klem

Back
Topp