Tett nese!

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Klikker snart på nesa mi... får nesten ikke puste for jeg er så tett i nesa, men samtidig så renner den :S

Jeg spyr av å bruke nesespray, men nå frister det faktisk å prøve.. da syns jeg det er ille...

Litt lyst å klippe av meg nesa ja!!!

Nesehorn???

Mener du saltvanns-nesespray? tenkte jeg skulle få handla noe imorra... jeg takler ikke vann i nesa, men må bare prøve før jeg dør her.. hehehe...

ORIGINAL: littlebaby2010

Sånn har min vært og, og det hjelper meg veldig å skylle med nesehorn/saltvann. Følte nesten at jeg druknet de første gangene jeg prøvde, men nå elsker jeg det, føler meg så åpen etter å ha skyllt. God bedring.

jeg er også plaget med tett nese (husstøvallergi [:@]) og sliter med at jeg nyser masse, brekker meg og kaster opp pga alt slim/snørr som ligger og irriterer i nese/svelg[8D]

skal jammen finne frem nesehornet mitt jeg også [:)] brukte det etter en bihuleoperasjon, og det er ekkelt til å begynne med, men når du blir vant til det er det sååååååå deilig [:D]

ORIGINAL: MiniGull

Nesehorn???

Mener du saltvanns-nesespray? tenkte jeg skulle få handla noe imorra... jeg takler ikke vann i nesa, men må bare prøve før jeg dør her.. hehehe...

ja, et horn man bruker til å skylle nesa med saltvann.

http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/nesehorn.html

wææææææææææææææææææææh!!! Det der ser jo bare mye værre ut enn nesespray.... usj... *klamre seg fast i senga og nekte å gå på apoteket*

Sånn har min vært og, og det hjelper meg veldig å skylle med nesehorn/saltvann. Følte nesten at jeg druknet de første gangene jeg prøvde, men nå elsker jeg det, føler meg så åpen etter å ha skyllt. God bedring.

på meg hjelper ikke nesehorn, saltvann løser ikke opp i deg hele tatt i min nese[:@]
Og det er jo ikke så mye nesespray vi kan bruke når vi er gravid.
Men jeg har slitt med nesa de siste dagene og hodet har dunket pga tett nese!!
Så i går gikk jeg til innkjøp av nesesprayen zymelin som visstnok trygt kan brukes av oss gravide [:)]

jeg bruker saltvannsspray, det hjelper godt med meg[:)] men det er jo bare å bruke vanlig nasespray og, so lenge det ikke er otrivin?! Men er jo bare å høre med de på apoteket[:)]

Back
Topp