Tett nese

Apeloffen

Forumet er livet
Hei!

Elias er blitt så veldig tett i nesen, og jeg bekymrer meg litt for han om natta.. Høres ut til tider som om han har problemer med å puste. Hva kan jeg gjøre for å få ut d han har i nesen? Har brukt brystmelk for å løyse opp.....
 
Mamma hadde en greie som hun hadde kjøpt på apoteket.. en slags omvendt tutteflaske, tuten var med en liten åpning, og flaska var nesten som en slags ballong.. når hun klemte på "ballongen" så ble lufta pressa ut av den, så holdt hun den opp til nesa til babyen og slapp lufta inn i ballongen igjen, og da fulgte jo snørra med..

-dårlig forklaring kansje.. [&:]
 
hehe, tror jeg skjønner hva du mener ja. Har vell sett denne ballongen mange ganger, og alltid lurt på hva den var til[:D]

Takk for hjelpa! Skal undersøke dette[:)]
 
-tips, prøv på deg selv først [;)]
- så slipper du å blåse snørra lenger inn på den stakkars lille prinsen din[;)]
 
Hei,

jeg har sammeproblemet med min lille. Kjøpte denne "neseslukeren" som Fiorelina har beskrevet, men var ikke så fornøyd med den. Kommer ikke langt nok inn liksom, så den hjelper i alle fall ikke oss. Jeg har sprutet morsmelk inn i nesen på han, og det gjør underverker! Han er riktignok fortsatt tett, men melken fungerer som nesedråper, du må gjenta når det tettner!

Lykke til.
 
"Bubbeslukeren" hjalp oss veldig mye + litt saltvann for å løse opp![:D]
 
hehe, ja d var kanskje lurt! får prøve på gubben... han har nok av snørr å dele ut han også[:D]
 
bubbesluker.. hehe[:D] får anskaffe meg en slik.... bruker morsmelk i nesen, og ser at det funker, men gørra må jo ut også....
 
Back
Topp