Flere som plages med dette? Jeg har vært forkjøla i det siste, og det har ikke gjort det bedre. Hadde klart slutta med å ta nesespray, men nå er det påen igjen..klarer jo ikke puste uten. har ikke sjans i havet til å tvinge meg igjennom det. Var til jordmor i dag, og hun var ikke særlig blid for at jeg brukte nesespray, selv om jeg bruker barneotrivin så er det jo de samme stoffene i den som i voksensprayen. Bruker vel barneutgaven for å lette på min egen samvittighet..men skal love at jeg har dårlig samvittighet for at jeg bruker det ja.
For så vondt i hodet av å gå med tett nese hele tia..huff noen som har noen gode råd- det hjelper ikke med saltvannsspray.
jordmor snakket om en kortisonspray man kunne bruke for å unngå å bli mer avhengig, som en slags overgang. Noen som har hørt om det?
For så vondt i hodet av å gå med tett nese hele tia..huff noen som har noen gode råd- det hjelper ikke med saltvannsspray.
jordmor snakket om en kortisonspray man kunne bruke for å unngå å bli mer avhengig, som en slags overgang. Noen som har hørt om det?