Tett nese

Alillan

Glad i forumet
Flere som plages med dette? Jeg har vært forkjøla i det siste, og det har ikke gjort det bedre. Hadde klart  slutta med å ta nesespray, men nå er det påen igjen..klarer jo ikke puste uten. har ikke sjans i havet til å tvinge meg igjennom det. Var til jordmor i dag, og hun var ikke særlig blid for at jeg brukte nesespray, selv om jeg bruker barneotrivin så er det jo de samme stoffene i den som i voksensprayen. Bruker vel barneutgaven for å lette på min egen samvittighet..men skal love at jeg har dårlig samvittighet for at jeg bruker det ja.
For så vondt i hodet av å gå med tett nese hele tia..huff noen som har noen gode råd- det hjelper ikke med saltvannsspray.

jordmor snakket om en kortisonspray man kunne bruke for å unngå å bli mer avhengig, som en slags overgang. Noen som har hørt om det?

hei hei..
blander meg inn her litt jeg..
Når jeg snakka med legen så sa han at det ikke var farlig å bruke nesespray.. så det har jeg brukt når jeg har vært tett..
Det står jo på vedlegget at det kan benyttes under graviditet..

kan man ikke bruke nesespray når man er gravid?[:o] er selv forkjøla nå og bruker det.. hhmm..

I følge jordmor skulle man absolutt ikke bruke det:( noen som kan forklare hvorfor?

ORIGINAL: bagheera

blir alltid tett i nesa når jeg er gravid jeg[:'(]
ender opp med at jeg snorker noe sinnsykt, samboer blir gaaaal av meg[8|][&:]

Det er visst veldig vanlig å bli det når man er gravid... følger med det [:D]

jeg har også vært mye plaget av det men har klart å la vær å ta noe.... det er værst når jeg legger meg om kvelden..... jeg tror vi bare må tvinge oss igjennom det....

Back
Topp